Maven med prinsessen 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Juliekp

Neki skriver:

Så er der lige gået fire uger siden sidste mavebillede herinde! Synes tiden flyver afsted, og der er nu kun 6 uger til termin

Hun trives godt derinde, og får vist masser af mad
Jeg var til vægtscanning forleden, og der lå hun 20% over gennemsnittet med en vægt på hele 2767 g, så hvis det passer, og det fortsætter sådan, så må hun altså godt komme lidt før termin for min skyld.

Min vægt siger + 9 kg, så det er jeg ganske tilfreds med, og jeg måler nu 100,5 cm rundt om maven

Wow hvor har du en smuk mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

mommy1991

Neki skriver:

Tusind tak.. Bliver helt underligt når den ikke er der længere, men man sidder med hende i armene i stedet for

Jaa, men for pokker hvor bliver det også bare SKØNT endelig at have hende (ham, for mit vedkommende) ovenpå maven i stedet for  

Anmeld

11. april 2013

Babydrøm

Neki skriver:

Så er der lige gået fire uger siden sidste mavebillede herinde! Synes tiden flyver afsted, og der er nu kun 6 uger til termin

Jeg var til vægtscanning forleden, og der lå hun 20% over gennemsnittet med en vægt på hele 2767 g, så hvis det passer, og det fortsætter sådan, så må hun altså godt komme lidt før termin for min skyld.

Min vægt siger + 9 kg, så det er jeg ganske tilfreds med, og jeg måler nu 100,5 cm rundt om maven

Flot mave

Anmeld

12. april 2013

Neki

Juliekp skriver:

Wow hvor har du en smuk mave!

Tusind tak

Anmeld

12. april 2013

Neki

emmagirl skriver:

Jaa, men for pokker hvor bliver det også bare SKØNT endelig at have hende (ham, for mit vedkommende) ovenpå maven i stedet for  

Ja, det bliver skønt når de kigger ud
Følger også med i dine fine mavebilleder.. Er så sjovt at se hvordan den lige pludselig bare vokser derudaf

Anmeld

12. april 2013

mommy1991

Neki skriver:

Ja, det bliver skønt når de kigger ud
Følger også med i dine fine mavebilleder.. Er så sjovt at se hvordan den lige pludselig bare vokser derudaf

Hehe Det er bare sjovt, hvordan jeg selv synes det står fuldstændig stille lige pt. og hvis man så møder nogen, der ikke har set mig i en uges tid, siger de bare at jeg vokser helt vildt Men, det er jo fordi jeg kigger på den hveeer dag selvfølgelig  

Har I et navn til den lille prinsesse?

Anmeld

12. april 2013

Musse21

Neki skriver:

Wau hvor er det en flot baby hule..

Er selv lige så lang som dig men min baby blev sat til 1900 så vildt der kan være sådan en forskel

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig flot mave. Vh stine

Anmeld

12. april 2013

Neki

emmagirl skriver:

Hehe Det er bare sjovt, hvordan jeg selv synes det står fuldstændig stille lige pt. og hvis man så møder nogen, der ikke har set mig i en uges tid, siger de bare at jeg vokser helt vildt Men, det er jo fordi jeg kigger på den hveeer dag selvfølgelig  

Har I et navn til den lille prinsesse?

Ja, det er svært altid selv at se den store forandring når man ser på maven hver dag. Men alle andre kan tydeligt se en forskel
Ved i hvad jeres dreng skal hedde?

Vi har ikke besluttet et navn endnu, tror vi skal se hende først. Men vi har en 2-3 stykker vi hælder mest til

Anmeld

12. april 2013

Neki

Musse21 skriver:

Wau hvor er det en flot baby hule..

Er selv lige så lang som dig men min baby blev sat til 1900 så vildt der kan være sådan en forskel

Tusind tak
Og ja, det var da en meget stor forskel. Du får sådan en lille fin én, og vi får vist en kæmpe basse
Var det også ved en vægtscanning, eller er det jordemoderens skøn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.