Maven med prinsessen 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
34 svar
21 synes godt om
11. april 2013

Neki

Så er der lige gået fire uger siden sidste mavebillede herinde! Synes tiden flyver afsted, og der er nu kun 6 uger til termin

Hun trives godt derinde, og får vist masser af mad
Jeg var til vægtscanning forleden, og der lå hun 20% over gennemsnittet med en vægt på hele 2767 g, så hvis det passer, og det fortsætter sådan, så må hun altså godt komme lidt før termin for min skyld.

Min vægt siger + 9 kg, så det er jeg ganske tilfreds med, og jeg måler nu 100,5 cm rundt om maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Sahara82

Ihh hvor er du bare flot

Anmeld

11. april 2013

christina92

Neki skriver:

Så er der lige gået fire uger siden sidste mavebillede herinde! Synes tiden flyver afsted, og der er nu kun 6 uger til termin

Jeg var til vægtscanning forleden, og der lå hun 20% over gennemsnittet med en vægt på hele 2767 g, så hvis det passer, og det fortsætter sådan, så må hun altså godt komme lidt før termin for min skyld.

Min vægt siger + 9 kg, så det er jeg ganske tilfreds med, og jeg måler nu 100,5 cm rundt om maven

Hold da op en fin mave!!

Det er en flot størrelse prinsessen har må jeg sige! Tiger vejede 2810g ved fødslen 38+0. Du får dig en rigtig lækker gennemsnits baby

Anmeld

11. april 2013

FrkZier

Neki skriver:

spændende at se hvad hun vejer når hun kommer ud så

rigtig fin mave!

Anmeld

11. april 2013

Neki

christina92 skriver:

Hold da op en fin mave!!

Det er en flot størrelse prinsessen har må jeg sige! Tiger vejede 2810g ved fødslen 38+0. Du får dig en rigtig lækker gennemsnits baby

Tusind tak
Ja, hun bliver en fin rund baby

Anmeld

11. april 2013

Neki

FrkZier skriver:

spændende at se hvad hun vejer når hun kommer ud så

rigtig fin mave!

Tusind tak

Ja, det bliver så spændende at se hvor stor hun når at blive.

Anmeld

11. april 2013

Benjamins'mor

Flot mave!

Anmeld

11. april 2013

mommy1991

Neki skriver:

Waaauw, en smuk mave 

Anmeld

11. april 2013

Neki

Benjamins'mor skriver:

Flot mave!

Tusind tak skal du have

Anmeld

11. april 2013

Neki

emmagirl skriver:

Waaauw, en smuk mave 

Tusind tak.. Bliver helt underligt når den ikke er der længere, men man sidder med hende i armene i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.