Update på "Tidlig skanning hjæælp"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
11 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg oprettede tråden her angående min tidlige skanning, der bekymrende nok viste, at jeg kun var 4+1 henne, selvom dette var en umulighed.

Jeg frygtede, at fosteret var "gået til".

Har derfor i dag fået foretaget en ny skanning et andet (godt) sted, som heldigvis viste, at jeg havdre ret: Jeg er ca. 6 uger henne OG jeg så hjerteblink!

Lægen som skannede mig sagde, at gynækologen, der havde skannet mig først burde gå på pension. Og at han sagtens havde kunnet se, det hun kunne se, hvis han havde gidet forstørre billedet! (Hun så skanningsfotoet). Hun var mildest talt IKKE imponeret.

Jeg er så lettet nu, og super glad for, at jeg ikke ventede til, at ham gammel-nok tidligst ville se mig til re-skanning om 10 dage. - Den tid tror jeg nok lige, jeg aflyser!

Godaften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lotus86

Skønt at din lille blyp alligevel har det godt i maven Men noget foruroligende med den første der har scannet dig

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Skønt at din lille blyp alligevel har det godt i maven Men noget foruroligende med den første der har scannet dig

Ja, noget foruroligende.

Først overvejede jeg lige kort at lægge hans navn ud her, men så tænkte jeg, at han selvfølgelig skal have muligheden for et forsvar.

Så når jeg ringer og aflyser, så forklarer jeg ham, at det er utilstedligt at lade mig gå sønderknust derfra pga. hans arrogance/sjusk. Og at jeg håber, han vil tage det grundigt til efterretning.

Og så siger jeg til min læge, at det godt kan være, de skal begynde at henvise til andre skannere end lige ham... - Hvem ved, måske var han god engang... Men han bliver jo nødt til at gøre en indsats - uanset hvor mange år han har i faget.

Anmeld

11. april 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Ja, noget foruroligende.

Først overvejede jeg lige kort at lægge hans navn ud her, men så tænkte jeg, at han selvfølgelig skal have muligheden for et forsvar.

Så når jeg ringer og aflyser, så forklarer jeg ham, at det er utilstedligt at lade mig gå sønderknust derfra pga. hans arrogance/sjusk. Og at jeg håber, han vil tage det grundigt til efterretning.

Og så siger jeg til min læge, at det godt kan være, de skal begynde at henvise til andre skannere end lige ham... - Hvem ved, måske var han god engang... Men han bliver jo nødt til at gøre en indsats - uanset hvor mange år han har i faget.

Ja det lyder absolut som en sag, du bør i hvert fald klage over, for puha hvor er der ingen der fortjener at blive sendt hjem med sådan en besked som du fik... især ubegrundet!!

DEJLIGT at den lille har det godt! 

Anmeld

11. april 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Ja, noget foruroligende.

Det synes jeg lyder som en god ide, især at du fortæller ham det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.