Marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

Susan1978

havde du en god fest igår.. ?

vi havde jo vejfest her og jeg var mega forkølet.. men alt i alt var det en hyggelig aften, men ville helt sikkert gerne ha været med hos dig.

skal vi ikke se lidt billeder..   og ikke mindst af det lækre fødselsdagsbarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Lene76

ja alle os der ik ku være der vil gerne se billeder........

håber i havde en super aften.

Anmeld

27. juni 2009

ivfmarie

Jamen for søren da... jeg fik sgu slet ikke taget nogen billeder!!
Men vi havde en rigtig dejlig hyggelig aften - der var desværre en del afbud .. Men os der blev tilbage hyggede max igennem!!
Aftenens motion bestod af en omgang mavedans - lækkert at få rystet sækken lidt. Og må jeg tilføje at Kalaha viste et flot medfødt talent!

Aj, og ved I hvad de tossede tøser gav mig,...? Ja I kan vel næsten regne det ud: en Karma Sutra bog !! Tak for det

Nå, men jeg vil sgu smutte igen... tidligt i seng - jeg er 5 timer i underskud fra i går!

Marie - stadig med den lede hvidløgssmag i munden efter en meget lækker men meget stærk guacemole!!

Anmeld

28. juni 2009

ka li ja

feeeeeedt med hvidløgssmag det var stærkt med GODT!!!
tak for hyggeligt samvær marolle, og god mad

og takker for komplimenten, meeeeen jeg syntes nu ikke jeg var så ferm.. jeg ville lige vise det til morten i går, og han grinede bare lol lol!!!!
men de fedeste tørklæder til måsen! sådan et ønsker jeg mig

ja kunne man andet end at købe sådan en bog til dig ? har i fået kigget i den sammen???

kan man forresten blive gravid hele tiden???? også under mens eller dagen efter det slutter??? vi har nemlig ingen kondomer med på ferie

jeg er stadig i underskud af søvn.. jeg gik i seng kl 1 i nat, og arthur stod op kl 6... og i går fik jeg kun 4 timer pga line!!!!!! fuck hun snakker

tog du slet inegn billeder marolle??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.