Prinsesserne ved fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Ja, det vigtigste er at de kommer sikkert til verden! Jeg synes bare kun jeg har skræmme historier omkring ks.. At folk har haft så ondt, og det er jo ikke super optimalt når man skal passe to små bebser

Men det er da rigtig lækkert for dig, hvis arret heler flot op!

Den første uge gør det også meget ondt. Men man får jo fast smertestillende og PN hvis man har brug for det. Bare husk at tage pillerne til tiden. Det var jeg en skovl til og så får man altså ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Den første uge gør det også meget ondt. Men man får jo fast smertestillende og PN hvis man har brug for det. Bare husk at tage pillerne til tiden. Det var jeg en skovl til og så får man altså ondt 

Lærer man ikke det ret hurtigt? Altså at tage pillerne til tiden, for at undgå den værste smerte?

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Lærer man ikke det ret hurtigt? Altså at tage pillerne til tiden, for at undgå den værste smerte?

Jeg gjorde ikke haha. Man har sine tanker helt andre steder. Eller det havde jeg hvert fald

Anmeld

10. april 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Jeg gjorde ikke haha. Man har sine tanker helt andre steder. Eller det havde jeg hvert fald

Det vil jeg gerne tro  jeg har heller aldrig nogensinde været god til at tage smertestillende, og kan slet ikke lade være med at tænke om man ikke giver noget af det videre til børnene, når man ammer..

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det vil jeg gerne tro  jeg har heller aldrig nogensinde været god til at tage smertestillende, og kan slet ikke lade være med at tænke om man ikke giver noget af det videre til børnene, når man ammer..

Jeg fik af vide at det ikke går i modermælken. Og hvis det gør, er det nok så små mængder, at det tager de ikke skade af

Anmeld

10. april 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Jeg fik af vide at det ikke går i modermælken. Og hvis det gør, er det nok så små mængder, at det tager de ikke skade af

Det er nok rigtig nok.. Tror måske også man kan have så ondt, at det kommer i anden række

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det er nok rigtig nok.. Tror måske også man kan have så ondt, at det kommer i anden række

Ja Der er hvert fald ikke meget ved det, hvis man har så ondt at man ikke kan passe sine børn

Anmeld

10. april 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Mange tak! 

Det er hos Medine i Randers. 

Synes nok jeg kunne genkende stilen, følger hende på Facebook

Jeg er især helt syg med det første billede af dem, teksten siger bare SÅ meget

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Martsbaby skriver:

Synes nok jeg kunne genkende stilen, følger hende på Facebook

Jeg er især helt syg med det første billede af dem, teksten siger bare SÅ meget

Ja det er rigtig fint

Anmeld

12. april 2013

1990h

Miss Church skriver:

Hej med jer

Jeg har lovet at dele billeder fra vores nyfødtfotografering med jer, så her får i lige nogle af dem  

Synes selv de er blevet rigtig gode 

de altså bare for smukke.

elsker den skæve trutmund prinsessen(a eller b) laver på billede 2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.