Prinsesserne ved fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Ja det er jo det men folk kommer jo også langt fra. 

Er der en af jordemødrene du gerne vil føde med? Jeg fødte med Annika. Hun var virkelig go! 

Hehe ja ikke

Det er jo det

Håber lidt at jeg skal føde sammen med Hanne eller Annika.. Helst Hanne, da hun har været min jm igennem hele forløbet, og ved ligesom hvordan hun er, og kunne bare godt tænke mig at se om hun virkelig sidder og hækler under veerne

Frygter dog det ender i pks, men det finder jeg ud af om 3 uger.. Begge babyer ligger med numsen ned i mit bækken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

esioul

Miss Church skriver:

Hej med jer

Jeg har lovet at dele billeder fra vores nyfødtfotografering med jer, så her får i lige nogle af dem  

Synes selv de er blevet rigtig gode 

Dejlige billeder.

Er specielt vild med det sort/hvide med sløjfen på båndet

Anmeld

10. april 2013

kriknu

Hold nu op hvor er de bare smukke! 

- men hvor er du ond, når vi sidder så mange og venter på vores små supermænd og prinsesser ... iiih, hvor må de næste uger godt gå stærkt!

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

ønskebarn74 skriver:

Hvor meget kostede det?

Vi "vandt" fotograferingen. Hun er ved at lave en bog, hvor hun skal bruge nogle billeder. Det blev så bl.a. af vores piger

Ved ikke hvad hun koster, men tror ikke hun er helt billig

Anmeld

10. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hej med jer

Jeg har lovet at dele billeder fra vores nyfødtfotografering med jer, så her får i lige nogle af dem  

Øj, de er da bare VILDT gode!! Og dine piger er da bare alt for skønne!

Anmeld

10. april 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Hej med jer

Hvor er de søde   Så flotte billeder  

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Fantastisk smukke billeder, der bare noget rørende i at have fulgt dig på sidelinjen, og bagefter se de to smukke prinsesser

Anmeld

10. april 2013

annec

Miss Church skriver:

Hej med jer

De er SÅ gode!

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det er jo det

Håber lidt at jeg skal føde sammen med Hanne eller Annika.. Helst Hanne, da hun har været min jm igennem hele forløbet, og ved ligesom hvordan hun er, og kunne bare godt tænke mig at se om hun virkelig sidder og hækler under veerne

Frygter dog det ender i pks, men det finder jeg ud af om 3 uger.. Begge babyer ligger med numsen ned i mit bækken

Hanne er virkelig også go! Hende har jeg også gået ved Jeg startede hos en som hedder Lotte, men hun skulle selv på barsel  

Øv ja det ville være træls. Men kejsersnit er slet ikke så slemt. Men kan godt forstå dig! Jeg ville også helst føde selv

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

esioul skriver:

Dejlige billeder.

Er specielt vild med det sort/hvide med sløjfen på båndet

Tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.