jeg bløder... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

tankai

Anonym skriver:

også med klumper?

Ja, men de var meget små..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig, vi går jo med tonsvis af bekymringer i forvejen for de små spire og man forbinder altid blod med noget negativt i forhold til graviditet. Har bare hørt og læst om så mange hvor det er ingenting og graviditeten er fortsat uden problemer, ofte er det gammelt blod som bliver er renset ud eller et blodbad der sprænges fordi man er mere sart når man bliver gravid.
Så lig dig ned og prøv at slappe af. Hvornår skal du afsted til scanning i morgen??

ja... blod forbinder man altid.med noget negativt... men syns alligevel der kommer lidt for meget til jeg ikke blir bekymret.. skal heldigvis scannes kl 8'30så får vished rimelig tidligt...

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Ja, men de var meget små..

den her var nok på størrelse med en mønt...

Anmeld

10. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

den her var nok på størrelse med en mønt...

som en mønt! Er sikker på du har mistet så. 

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Anonym skriver:

GGoGodtid

ja... blod forbinder man altid.med noget negativt... men syns alligevel der kommer lidt for meget til jeg ikke blir bekymret.. skal heldigvis scannes kl 8'30så får vished rimelig tidligt...

Godt du skal ind så tidligt, så du kan få vished og se om alt er som det skal være.
Du har ingen smerter eller ubehag?? Over det den psykiske frygt selvfølgelig.
Jeg krydser alt for det hele er okay du må lige smide en update i morgen

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Godt du skal ind så tidligt, så du kan få vished og se om alt er som det skal være.
Du har ingen smerter eller ubehag?? Over det den psykiske frygt selvfølgelig.
Jeg krydser alt for det hele er okay du må lige smide en update i morgen

ingen smerter eller ubehag. har det af helvedes til rent psykisk.... men intet fysisk... skal nok give en update....

Anmeld

10. april 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

øv øv... er 6+6 i dag... ogbegyndte at bløde frisk blod i går.... i nat og morges var det brunligt, og lige for 10 blødte jeg en klump blod..jeg tester stadig bragende positiv og jeg har ikke ondt overhovedet... er der stadig håb for lille blyp?? har en scanning i morgen, bestilt i sidste uge.... .

alt hvad jeg kan for at blyp stadig er der 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

alt hvad jeg kan for at blyp stadig er der 

tak skal du ha...:-) jeg er bare glad for at hver time der går godt ikke kommer dårligt tilbage....

Anmeld

10. april 2013

misse198

for mig lyder det som om at det godt kunne være et tvillinge par du evt har ventet, hvis der er kommet en klump ud kan det tyde på du har aborteret, men at du stadig er positiv kan betyde at der er en mere derinde <3 Håber det bedste for dig..

knus

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

misse1986 skriver:

for mig lyder det som om at det godt kunne være et tvillinge par du evt har ventet, hvis der er kommet en klump ud kan det tyde på du har aborteret, men at du stadig er positiv kan betyde at der er en mere derinde <3 Håber det bedste for dig..

knus

Den tanke har jeg slet ikke haft.... hmm det kan være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.