jeg bløder... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
30 svar
15 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

øv øv... er 6+6 i dag... ogbegyndte at bløde frisk blod i går.... i nat og morges var det brunligt, og lige for 10 blødte jeg en klump blod..jeg tester stadig bragende positiv og jeg har ikke ondt overhovedet... er der stadig håb for lille blyp?? har en scanning i morgen, bestilt i sidste uge.... .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

esioul

Anonym skriver:

øv øv... er 6+6 i dag... ogbegyndte at bløde frisk blod i går.... i nat og morges var det brunligt, og lige for 10 blødte jeg en klump blod..jeg tester stadig bragende positiv og jeg har ikke ondt overhovedet... er der stadig håb for lille blyp?? har en scanning i morgen, bestilt i sidste uge.... .

Jeg vil sige der er håb til det modsatte er bekræftet.

for dig.

Anmeld

10. april 2013

tankai

Anonym skriver:

Jeg blødte også lidt, da jeg var mellem 6+0 og 9+0, og der var intet galt.. Vores lille bølle vokser stadig.. 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg vil sige der er håb til det modsatte er bekræftet.

for dig.

tak, ja der er et lille håb....

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Så længe du ikke har smerter det gode tegn.. Lig dig på sofaen og få manden til at forkæle dig... 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Jeg blødte også lidt, da jeg var mellem 6+0 og 9+0, og der var intet galt.. Vores lille bølle vokser stadig.. 

også med klumper?

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Jeg kender ikke så meget til det, men håber det ikke har nogen betydning for den lille spire. Så længe du ikke har voldsomme smerter tror jeg måske ikke det er så alvorligt.
Krydser for du i morgen ser et fint hjerte pumpe derudaf til scanningen

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Så længe du ikke har smerter det gode tegn.. Lig dig på sofaen og få måneden til at forkæle dig... 

det er også det eneste jeg tager som gode tegn at der ingen smerter er...

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg kender ikke så meget til det, men håber det ikke har nogen betydning for den lille spire. Så længe du ikke har voldsomme smerter tror jeg måske ikke det er så alvorligt.
Krydser for du i morgen ser et fint hjerte pumpe derudaf til scanningen

Det håber jeg også, men synes det er svært at være positiv....

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Det håber jeg også, men synes det er svært at være positiv....

Jeg kan sagtens forstå dig, vi går jo med tonsvis af bekymringer i forvejen for de små spire og man forbinder altid blod med noget negativt i forhold til graviditet. Har bare hørt og læst om så mange hvor det er ingenting og graviditeten er fortsat uden problemer, ofte er det gammelt blod som bliver er renset ud eller et blodbad der sprænges fordi man er mere sart når man bliver gravid.
Så lig dig ned og prøv at slappe af. Hvornår skal du afsted til scanning i morgen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.