Hvilke forårssko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Miss Church

LuLy skriver:

Sidder og kigger efter forårssko til Julia, men synes det er en JUNGLE. Og en meget dyr jungle.

Fandt så en masse på zalando, dog falder jeg mest for de der lær-at-gå sko, og det nytter jo ikke noget når hun er 20 mdr og har gået det sidste halve år

Men så har jeg fundet de her 3 par, hvilket tror I er bedst? Tænker sådan med støtte osv. Det er første gang jeg skal købe sko til hende, indtil videre har jeg kun købt vinterstøvler, så er helt på bar bund

Billede 1 De er bare super fine! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

khaleesi

LuLy skriver:

Sidder og kigger efter forårssko til Julia, men synes det er en JUNGLE. Og en meget dyr jungle.

Fandt så en masse på zalando, dog falder jeg mest for de der lær-at-gå sko, og det nytter jo ikke noget når hun er 20 mdr og har gået det sidste halve år

Men så har jeg fundet de her 3 par, hvilket tror I er bedst? Tænker sådan med støtte osv. Det er første gang jeg skal købe sko til hende, indtil videre har jeg kun købt vinterstøvler, så er helt på bar bund

Nummer 1  de er helt fantastiske søde!

Og passer til alt 

Anmeld

10. april 2013

helle85

LuLy skriver:

jeg ville vælge nr et pga at den ser ud som om den støtter foden bedst.

Anmeld

10. april 2013

MorEllen

Ville vælge nr1. De giver bedst støtte da de går lidt højere op om ankelen. Også synes jeg de var penest. Kan slet ikke lide de lilla, så 2. valg må være de røde, men jeg synes ikke de har god nok støtte om anklerne. Er helt enig med dig i, at det er en jungel at finde rundt i..

Anmeld

10. april 2013

Nea85

Jeg ville helt klart vælge nr 1. Da vi forleden købte sko til vores datter, spurgte jeg ekspedienten om hvor længe man bør købe sko der støtter godt om anklen. Hun svarede, at det var bedst indtil barnet var 2 år, men at det selvfølgelig afhang af, hvor godt barnet gik osv.
Vi endte med et par fra Ecco, som Clara selv valgte, og de virker dejligt lette og hun går rigtig godt i dem. Men ja, jeg vil give dig ret i at det er en jungle

Hvis du bor i nærheden af Rødovre, kan du se og prøve den fra primigi i skoringen. Jeg er ret sikker på at det var den model jeg så derovre

Anmeld

10. april 2013

Maja_4000

Nr 1 tror jeg er samme mærke som Caroline havde sidste forår, og dem var vi rigtig glade for

Anmeld

15. april 2013

frk andreasen

sko nr 1 ser bedst ud

Anmeld

15. april 2013

B&J

1 1 1 1 1de er super søde

Anmeld

16. april 2013

Alexander&Lærke

Jeg har selv en på 20 md og jeg ville også klart vælge nr 1, da den går lidt højre op og støtter bedre. Og klart tage hende med ud og få skoen på hende der findes jo sko til smalle fødder, brede fødder osv. Og det er ikke altid til at se på nettet hvad de passer bedst til. 

Anmeld

16. april 2013

MorDk

LuLy skriver:

Helt klart billede nr. 1 ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.