Hvilke forårssko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke sko?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.436 visninger
19 svar
1 synes godt om
10. april 2013

lycly

Sidder og kigger efter forårssko til Julia, men synes det er en JUNGLE. Og en meget dyr jungle.

Fandt så en masse på zalando, dog falder jeg mest for de der lær-at-gå sko, og det nytter jo ikke noget når hun er 20 mdr og har gået det sidste halve år

Men så har jeg fundet de her 3 par, hvilket tror I er bedst? Tænker sådan med støtte osv. Det er første gang jeg skal købe sko til hende, indtil videre har jeg kun købt vinterstøvler, så er helt på bar bund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

modesty

Helt klart nummer 2.  Jeg er ikke så vild med at der er meget pynt på, så jeg ville ikke vælge 1. 3 er fede, men jeg ville aldrig købe ruskind til et barn - det bliver hurtigt grimt når der kommer skidt og mudder på.

Anmeld

10. april 2013

(august)

Ville klart vælge de brune, for som du skriver er det en forårssko, så der er stadig fugt i jorden og måske en vandpyt i ny og næ som hun kommer til at hoppe i. Synes de har en god højde, så man undgår det meste snavs med ind. 

Vi vælger selv den type til vores børn. Du kan evt også prøve at kigge i Deichmann, de har et mærke som hedder Elephant, og de er vildt gode og ikke ret dyre.

Anmeld

10. april 2013

maryjane

UH synes der er svært, er der mulighed for at finde dem i en butik og så prøve dem på først? Synes nr. 1 ser bedst ud, men kan ikke forklare hvorfor... Er det ecco?

Anmeld

10. april 2013

Maja88

Kan godt lide nr 1 er høj i anklen til sådan en lille en og så minder modellen om ecco

Anmeld

10. april 2013

lycly

(august) skriver:

Ville klart vælge de brune, for som du skriver er det en forårssko, så der er stadig fugt i jorden og måske en vandpyt i ny og næ som hun kommer til at hoppe i. Synes de har en god højde, så man undgår det meste snavs med ind. 

Vi vælger selv den type til vores børn. Du kan evt også prøve at kigge i Deichmann, de har et mærke som hedder Elephant, og de er vildt gode og ikke ret dyre.

Okay, måske jeg lige skulle kigge i deichman inden jeg køber noget på nettet - så kan jeg også have hende med ude og prøve dem på

Anmeld

10. april 2013

lycly

maryjane skriver:

UH synes der er svært, er der mulighed for at finde dem i en butik og så prøve dem på først? Synes nr. 1 ser bedst ud, men kan ikke forklare hvorfor... Er det ecco?

Nej det er et mærke der hedder primigi - kender det ikke. Men tænker også at de minder meget om eccos sko - bare billigere, og det var egentlig også den slags sko jeg var ude efter. Men de fleste af de modeller det er de der lær-at-gå sko

Anmeld

10. april 2013

lycly

modesty skriver:

Helt klart nummer 2.  Jeg er ikke så vild med at der er meget pynt på, så jeg ville ikke vælge 1. 3 er fede, men jeg ville aldrig købe ruskind til et barn - det bliver hurtigt grimt når der kommer skidt og mudder på.

Åh ja, du har en pointe med ruskinden Se jeg bliver allerede klogere

Anmeld

10. april 2013

2babygirls

LuLy skriver:

Sidder og kigger efter forårssko til Julia, men synes det er en JUNGLE. Og en meget dyr jungle.

Fandt så en masse på zalando, dog falder jeg mest for de der lær-at-gå sko, og det nytter jo ikke noget når hun er 20 mdr og har gået det sidste halve år

Men så har jeg fundet de her 3 par, hvilket tror I er bedst? Tænker sådan med støtte osv. Det er første gang jeg skal købe sko til hende, indtil videre har jeg kun købt vinterstøvler, så er helt på bar bund

Jeg ville i hvert fald lige prøve dem på hende i en butik hvis du har en mulighed for det.
Min datter har meget tynde ankler, så det er ikke alle sko der sidder ordentlig og støtter godt nok.

Anmeld

10. april 2013

StudPsyk

LuLy skriver:

Helt klart billede 1, jeg synes på ingen måde de andre går højt nok op på anklen ift den støtte de skal give i den alder. Og så tror jeg også, at jeg i stedet ville foretrækker at tage hende med ud i en butik og prøve på, for der er så stor forskel på fødder og om skoene sidder godt på

Vi fik det tip, at i den alder er snørrebånd faktisk bedst, jeg kan ikke lige huske forklaringen, men noget med at de er bedre at spænde ind for at give foden den bedste støtte.

Men ellers kan jeg sagtens anbefale Primigi-sko. Rose havde vinterstøvler derfra, og de har været helt fantastiske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.