LuLy skriver:
Sidder og kigger efter forårssko til Julia, men synes det er en JUNGLE. Og en meget dyr jungle.
Fandt så en masse på zalando, dog falder jeg mest for de der lær-at-gå sko, og det nytter jo ikke noget når hun er 20 mdr og har gået det sidste halve år 
Men så har jeg fundet de her 3 par, hvilket tror I er bedst? Tænker sådan med støtte osv. Det er første gang jeg skal købe sko til hende, indtil videre har jeg kun købt vinterstøvler, så er helt på bar bund 
Helt klart billede 1, jeg synes på ingen måde de andre går højt nok op på anklen ift den støtte de skal give i den alder. Og så tror jeg også, at jeg i stedet ville foretrækker at tage hende med ud i en butik og prøve på, for der er så stor forskel på fødder og om skoene sidder godt på

Vi fik det tip, at i den alder er snørrebånd faktisk bedst, jeg kan ikke lige huske forklaringen, men noget med at de er bedre at spænde ind for at give foden den bedste støtte.
Men ellers kan jeg sagtens anbefale Primigi-sko. Rose havde vinterstøvler derfra, og de har været helt fantastiske!
Anmeld