Føles som det render dernede hele tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Det er netop lige sådan jeg har det! Åhh synes bare det her første uger er ulidelige lange..

Så tror jeg det er helt normalt ellers er vi begge særtilfælde
Ja, det føles som en evighed!
Hvornår mistede du sidst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Så tror jeg det er helt normalt ellers er vi begge særtilfælde
Ja, det føles som en evighed!
Hvornår mistede du sidst?

ja hihi  i starten af nov - og en bio i januar.. dig?

Anmeld

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

ja hihi  i starten af nov - og en bio i januar.. dig?

Okay, øv du har mistet 2 gange hvor langt nåede du at være henne ved graviditeten i november?

Jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i juni, hvor jeg fik fjernet den ene æggeleder. Så blev jeg gravid igen i september men mistede 4+6, og så havde jeg en bio i oktober. Så nu håber jeg den bliver der denne gang

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Okay, øv du har mistet 2 gange hvor langt nåede du at være henne ved graviditeten i november?

Jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i juni, hvor jeg fik fjernet den ene æggeleder. Så blev jeg gravid igen i september men mistede 4+6, og så havde jeg en bio i oktober. Så nu håber jeg den bliver der denne gang

åhh så har du godt nok også været igennem meget ..

Kun i 6 uger..

så blop skal bare blive derinde.. tror først jeg begynder at tro på det, hvis jeg når til lægen denne gang og får lavet vandre jouarnal..

Anmeld

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

åhh så har du godt nok også været igennem meget ..

Kun i 6 uger..

så blop skal bare blive derinde.. tror først jeg begynder at tro på det, hvis jeg når til lægen denne gang og får lavet vandre jouarnal..

Ja, jeg tror heller ikke helt på det endnu
Men skal til lægen på fredag og have lavet vandrejournal og det, og så skal jeg scannes forhåbentlig i næste uge

at din lille spire hænger ved denne gang

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Ja, jeg tror heller ikke helt på det endnu
Men skal til lægen på fredag og have lavet vandrejournal og det, og så skal jeg scannes forhåbentlig i næste uge

at din lille spire hænger ved denne gang

ihh hvor spændende ..

er det ikke først i uge 8 man får lavet den?

Anmeld

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

ihh hvor spændende ..

er det ikke først i uge 8 man får lavet den?

Jo det troede jeg også
Men jeg ringede til lægen i sidste uge for at høre hvordan vi skulle gøre det. Jeg skal nemlig skannes tidligt pga den graviditet udenfor livmoderen jeg havde. Så sagde lægen så at jeg kunne komme på fredag (6+4) og så få lavet 1. lægeundersøgelse og vandrejournal, og så kunne jeg blive henvist til skanning Så jeg går ud fra det er det jeg skal

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jo det troede jeg også
Men jeg ringede til lægen i sidste uge for at høre hvordan vi skulle gøre det. Jeg skal nemlig skannes tidligt pga den graviditet udenfor livmoderen jeg havde. Så sagde lægen så at jeg kunne komme på fredag (6+4) og så få lavet 1. lægeundersøgelse og vandrejournal, og så kunne jeg blive henvist til skanning Så jeg går ud fra det er det jeg skal

Nå oki - self. Ja ;-) det bliver spændende at se det lille hjerteblink ;-) du må lige lave en tråd om det ;-) .. 

Anmeld

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Nå oki - self. Ja ;-) det bliver spændende at se det lille hjerteblink ;-) du må lige lave en tråd om det ;-) .. 

Ja, jeg håber meget der er et hjerteblink
Det skal jeg nok gøre

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Ja, jeg håber meget der er et hjerteblink
Det skal jeg nok gøre

Det tror jeg helt sikkert der er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.