Føles som det render dernede hele tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piwer..

Føler i også hele tiden at det render for neden?

Knus

er idag 5+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

10. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piwer..

Knus

er idag 5+5

Jeg ved ikke, hvad du mener med det, du skriver. Kan du uddybe følelsen?

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

hmm ikke fordi det føles sådan voldsomt, det føles bare som der hele tiden render lidt.. hmm svært at forklare..!

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

hmm ikke fordi det føles sådan voldsomt, det føles bare som der hele tiden render lidt.. hmm svært at forklare..!

Snakker vi udflåd?

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Snakker vi udflåd?

ja tror det er udflåd, ´men bliver jo bange for om jeg begynder at bløde.. det er nok noget der sidder i en, når man har mistet før

Anmeld

10. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Hej piwer..

Knus

er idag 5+5

Sådan har jeg det også indimellem. Er 6+2 i dag. Det var især meget omkring 4+0 og indtil 5+0. Var simpelthen på toilettet konstant fordi jeg følte jeg havde fået menstruation, men der var aldrig noget heller ikke udflåd eller noget, det var bare en fornemmelse. Jeg har det stadig lidt i perioder. Jeg tror det er fordi man er så opmærksom på hvad der sker. Jeg har også selv mistet tidligere, så frygten for at der skulle være noget blod sidder i mig. Tror det er derfor den fornemmelse er der

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

ja tror det er udflåd, ´men bliver jo bange for om jeg begynder at bløde.. det er nok noget der sidder i en, når man har mistet før

Det er helt normalt med MEGET udflåd.. 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Sådan har jeg det også indimellem. Er 6+2 i dag. Det var især meget omkring 4+0 og indtil 5+0. Var simpelthen på toilettet konstant fordi jeg følte jeg havde fået menstruation, men der var aldrig noget heller ikke udflåd eller noget, det var bare en fornemmelse. Jeg har det stadig lidt i perioder. Jeg tror det er fordi man er så opmærksom på hvad der sker. Jeg har også selv mistet tidligere, så frygten for at der skulle være noget blod sidder i mig. Tror det er derfor den fornemmelse er der

Det er netop lige sådan jeg har det! Åhh synes bare det her første uger er ulidelige lange..

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det er helt normalt med MEGET udflåd.. 

Ja du har nok ret .. tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.