Æv :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

KWL

To timer...ja, to timer er alt hvad jeg har sovet igen i nat. Sådan har det været hele ugen.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Mine krop er træt og slap og jeg har minus energi.

Jeg er bekymret, Thomas er bekymret, mine søstre er bekymret... men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Lægen siger ørepropper! Men hvem er det så der skal høre pigerne om natten??

Jeg bliver ked og hys og fuldstændig utilregenelig.  Jeg skælder og smælder og det går ud over hele familien. Det gør bare så ondt indeni.

Ved godt at jeg har sommerferie nu og burde ikke klage - kan jo bare ligge mig og sove i løbet af dagen. Men det betyder at vi som familie ikke når noget da Thomas ikke gør noget med pigerne uden jeg er med?! Så hele familien går i stå hvis jeg ikke fungerer. Samtidig er det ikke acceptabel for mig at jeg skal sove så meget i løbet af dagen. Sådan kan og vil jeg ikke leve mit liv!!

Ja, et træls indlæg fra mig. Trængte bare til at komme ud med det.
HADER MIT LIV!!!

Kristine - der om tre timer skal på arbejde på to timers søvn....igen igen igen igen igen igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

TbCp

Jamen Kristine for pokker da!!!

Hvad er det der sker hjemme hos jer for tiden siden du ikke får sovet mere???

Du skal virkelig passe på dig selv søde og det er så vigtigt at få sin søvn!
Så må Thomas lige hanke op i sig selv så du kan tage et par timer i løbet af dagen, så du igen kan begynde at fungere. Han kan jo også mærke hvordan du har det, så det må da også være i hans interesse at du kommer ovenpå igen.
Eller hvad med at sende pigerne på miniferie, så skal du ikke have dårlig samvittighed overfor dem når du sover i løbet af dagen.
Du kan jo ikke blive ved at have det sådan... du lyder som om du er ved at falde helt sammen.

Søde søde Kristine jeg sender en kæmpe krammer din vej

Anmeld

27. juni 2009

Dictes mor

Åh Kristine dog. Det er dog forfærdeligt! Det er jo ren tortur ikke at sove længere end det, og det kan man ikke klare i særlig lang tid af gangen. Man bruger jo netop det med at vække folk hele tiden som en torturmetode, fordi det er det der kan knække dem hurtigst. Det siger jeg, fordi du er nødt til at få noget mere søvn. Du kan ikke holde til det i længden, som du også selv siger. Det er ikke godt for din krop og sjæl, og du er nødt til at passe på dig selv. Så må Thomas tage over lidt om natten for dig. Kan han ikke hjælpe dig lidt mere? Eller måske kunne det være, at det var din tur til at få en lille forkælingspause, altså tage ud og spise med en veninde og sove hos hende eller tage en forkælingsweekend med en veninde med spa behandlinger og overnatning mv. Så du lige kan få ladet op igen.

Jeg kan godt forstå du/I er bekymret. Det er der ikke noget at sige til. Hvorfor vil Thomas ikke lave noget alene med pigerne. De kunne tage en tur til Aalborg Zoo (der kan I endda tage hunden med, når den bliver lidt større) eller noget andet. Det kunne da være hyggeligt for dem. Du kan jo ikke holde til det pres, at familien går i stå, hvis du ikke er aktiv, for det kan du ikke holde til i længden uden søvn.

Jeg håber, at du får lov til at sove lidt i nat, så du kan få indhentet lidt at søvnen igen,

Stort knus fra Camilla

Anmeld

27. juni 2009

Klitgaard

Æv da hvor træls og hårdt for dig.
Jeg har selv prøvet at ha sådan nogle perioder,hvor jeg bare ikke kan sove,selvom jeg bare har været ved at dø  af træthed hele dagen,jeg blir frygtelig at være sammen med.håber det meget snart blir bedre med dig,når jeg har haft nogle dage hvor jeg ik kan sove ,har det hængt sammen med når der har været meget travlt på arbejdet og her hjemme,nu ved jeg ikke med dig men jeg er mega kontrol menneske ,vil gerne aflastes med en masse opgaver ,men når så min mand har smurt madpakker til ungerne ,pakket tasker osv tjekker jeg det efter .Så håber for dig at du får sovet og får det bedre ,nu da du har ferie og kan slappe af ,og så hjælper det med en middagssøvn ,så synes du skal prøve at sende mand og børn ud af huset,min mand er rigtig god til at tage børnene med på tur,så jeg kan få slappet af.og det hjælper virkelig.
Mange hilsner fra Rikke.

Anmeld

27. juni 2009

Vinker

Åh skattepige, det er jeg simpelthen bare SÅ ked af at høre. Blir virkelig helt trist  Hvorfor er det du ikke kan sove for tiden?

Igen igen forbander jeg det laaaangt væk at vi bor så langt fra hinanden. Ville ønske jeg boede lige i nærheden så jeg kunne sidde ved din side indtil du sov om aftenen.

Håber inderligt du snart får din kære nattesøvn igen for det er bar ikke til at hænge sammen uden!

De største tanker kys og knus herfra

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvordan går det?

Anmeld

9. juli 2009

KWL

Tja... faktisk går det ikke meget bedre. Men har heldigvis ferie så kan jo hvile lidt i løbet af dagen. Men det er bare så træls at bruge min ferie på det i stedet for at være sammen med pigerne.

Jeg ville give meget for at finde ud af hvad der sker i mig siden det skal være sådan - men der jo ingen andre end mig til at finde svaret.

Er bare glad for at min mand synes det er okay jeg hviler i løbet af dagen og ikke bliver sur eller andet.

Har dog sovet godt i nat og pigern sov til kl. 8.25. HELT VILDT  Tror ikke det er sket før at de har gjort det sammen morgen.

Tak for jeres svar. I er skønne.

Anmeld

10. juli 2009

Bondepigen

Hmm. synes da ikke ligefrem det lyder til at lægen tager dig alvorlig....

Du har vel ikke fået noget stress eller noget....???

Jeg synes du skulle tage en snak med lægen igen, og så må i sammen finde frem til hvad der er galt. Det kan ikke være rigtigt at han/hun bare siger ørepropper...

Prøv når du lægger dig til at sove at tømme hovedet for tanker. Tænk kun på din vejrtrækning, tag 10 meget dybe vejrtrækninger stille og roligt.... Det har hjulpet på mig. Men måske har du allerede prøvet det....

Eller kør hele din krop igennem fra fødder, lægge, lår, bækken, hænder, underarme, overarme, ryg, skuldre, hals-nakke, hoved. Start med fødderne hvor du skal tænke på at slappe fuldstændigt af i dine fødder, så de bliver helt tunge, og så fortsætter du opad, med hver del, når forrige del er blevet "tung". Du skal ligge godt imens med lukkede øjne... Det har osse virket for mig...

Kan være du osse har prøvet det, men synes bare jeg ville komme med et par ting som har hjulpet mig, men hvis det er stress, skal der jo gøres noget...

Håber da snart det bliver bedre, så du ikke falder helt fra hinanden....

Anmeld

10. juli 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Hmm. synes da ikke ligefrem det lyder til at lægen tager dig alvorlig....

Du har vel ikke fået noget stress eller noget....???

Jeg synes du skulle tage en snak med lægen igen, og så må i sammen finde frem til hvad der er galt. Det kan ikke være rigtigt at han/hun bare siger ørepropper...

Prøv når du lægger dig til at sove at tømme hovedet for tanker. Tænk kun på din vejrtrækning, tag 10 meget dybe vejrtrækninger stille og roligt.... Det har hjulpet på mig. Men måske har du allerede prøvet det....

Eller kør hele din krop igennem fra fødder, lægge, lår, bækken, hænder, underarme, overarme, ryg, skuldre, hals-nakke, hoved. Start med fødderne hvor du skal tænke på at slappe fuldstændigt af i dine fødder, så de bliver helt tunge, og så fortsætter du opad, med hver del, når forrige del er blevet "tung". Du skal ligge godt imens med lukkede øjne... Det har osse virket for mig...

Kan være du osse har prøvet det, men synes bare jeg ville komme med et par ting som har hjulpet mig, men hvis det er stress, skal der jo gøres noget...

Håber da snart det bliver bedre, så du ikke falder helt fra hinanden....

Den med at køre hele kroppen igennem den har jeg brugt/bruger jeg meget når jeg ikke kan falde i søvn. Det er virkelig effektivt!
Som regel når jeg aldrig hele kroppen igennem inden jeg sover

Anmeld

10. juli 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Den med at køre hele kroppen igennem den har jeg brugt/bruger jeg meget når jeg ikke kan falde i søvn. Det er virkelig effektivt!
Som regel når jeg aldrig hele kroppen igennem inden jeg sover

Hehe, nej jeg når heller aldrig hele kroppen igennem inden jeg ligger og bobler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.