Shiiiit mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
7 svar
4 synes godt om
9. april 2013

hautecouture

... Det bliver sværere og sværere synes jeg. Hold nu KÆFT hvor vil jeg bare gerne have en unge mere  Jeg kan snart ikke vente længere... Egentlig er der tid nok, vores datter er kun 19 mdr og skrukheden meldte sig først for alvor da hun var omkring 15 mdr, men så har det også bare TAGET FART  Ser babyer og smukke, gravide kvinder overalt - kan fandme ikke engang tage i fitnessworld uden at skulle glo på lifter, amning, gravide maver og barnevogne (måske jeg skal lade være med at komme samtidig med Stram Op (med baby) ... Årgh, hvor er det irriterende 

Nå, men jeg går, som nogle af jer ved, ledig og har ikke pt udsigt til fast job - får nogle vikartimer indimellem, men det er jo ikke nok. Kæresten har sagt, meget tydeligt, NEJ til nr. 2 før jeg har et fast job at vende tilbage til efter barsel. Kan SAGTENS forstå ham og det ville jeg også selv foretrække... Hvis jeg da kunne se at der var mulighed for at få det indenfor nærmeste fremtid, men det er der bare ikke - som det ser ud nu... 

Og nu synes jeg bare jeg høre alle vegne, at det er lettere at få job når man har 2 børn istedet for kun 1 ... Jeg er fortvivlet. Jeg vil have en baby - men jeg vil FANDENGALEMIG også mega gerne have et job ...  Øv!

ps.

Hvad skal man IKKE gør når man er skruk?

man skal IKKE kigge på babybilleder af nr. 1 .... Åååååhr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

mej

Ved hvordan du har det.. De skide tanker kan sgu få en helt ud i hampen!

Og jeg kigger også lidt for tit på baby billeder af min søn 

Det gør det bare SLET ikke bedre.. Gør "hjælp vi skal føde" "De unge mødre" og "one born every minute" egentlig heller ikke 

I øvrigt super lækker datter du har der 

Anmeld

11. april 2013

hautecouture

mej skriver:

Ved hvordan du har det.. De skide tanker kan sgu få en helt ud i hampen!

Og jeg kigger også lidt for tit på baby billeder af min søn 

Det gør det bare SLET ikke bedre.. Gør "hjælp vi skal føde" "De unge mødre" og "one born every minute" egentlig heller ikke 

I øvrigt super lækker datter du har der 

Præcis 

Prøver også at undgå alle de tv programmer om fødsler, småbørn og graviditeter 

Og tak 

Anmeld

11. april 2013

morethanperfect

hautecouture skriver:

... Det bliver sværere og sværere synes jeg. Hold nu KÆFT hvor vil jeg bare gerne have en unge mere  Jeg kan snart ikke vente længere... Egentlig er der tid nok, vores datter er kun 19 mdr og skrukheden meldte sig først for alvor da hun var omkring 15 mdr, men så har det også bare TAGET FART  Ser babyer og smukke, gravide kvinder overalt - kan fandme ikke engang tage i fitnessworld uden at skulle glo på lifter, amning, gravide maver og barnevogne (måske jeg skal lade være med at komme samtidig med Stram Op (med baby) ... Årgh, hvor er det irriterende 

Nå, men jeg går, som nogle af jer ved, ledig og har ikke pt udsigt til fast job - får nogle vikartimer indimellem, men det er jo ikke nok. Kæresten har sagt, meget tydeligt, NEJ til nr. 2 før jeg har et fast job at vende tilbage til efter barsel. Kan SAGTENS forstå ham og det ville jeg også selv foretrække... Hvis jeg da kunne se at der var mulighed for at få det indenfor nærmeste fremtid, men det er der bare ikke - som det ser ud nu... 

Og nu synes jeg bare jeg høre alle vegne, at det er lettere at få job når man har 2 børn istedet for kun 1 ... Jeg er fortvivlet. Jeg vil have en baby - men jeg vil FANDENGALEMIG også mega gerne have et job ...  Øv!

ps.

Hvad skal man IKKE gør når man er skruk?

man skal IKKE kigge på babybilleder af nr. 1 .... Åååååhr 

Hihi  

savner jer 

Anmeld

11. april 2013

mej

Ja jeg ved sgu heller ikke hvorfor jeg bliver ved.. Det er jo selvpineri.. 

Anmeld

14. april 2013

hautecouture

morethanperfect skriver:

Hihi  

savner jer 

Vi savner skam også jer - jer allesammen 

Anmeld

14. april 2013

hautecouture

mej skriver:

Ja jeg ved sgu heller ikke hvorfor jeg bliver ved.. Det er jo selvpineri.. 

Dét er nemlig lige hvad det er 

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Jeg ved virkelig hvordan du har det - Ser også gravide eller spædbørn over alt!
Min kæreste siger så nej til en nr.1 indtil videre... Øv Øv. & det har han gjort i snart 2 år..

Det lyder også fornuftigt at du først skal have job, men men, hvis det kan have lange udsigter, så er det IKKE sjovt, og gå og være skruk.

Og i tv, er der hjlælp vi skal føde, de unge mødre + samtlige serier jeg følger med i er der enten spædbørn eller gravide (bortset fra Paradise Hotel, Hihi )
Ja, det er lidt at pine sig selv, men jeg kan simpelthen ikke lade være at se på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.