... Det bliver sværere og sværere synes jeg. Hold nu KÆFT hvor vil jeg bare gerne have en unge mere
Jeg kan snart ikke vente længere... Egentlig er der tid nok, vores datter er kun 19 mdr og skrukheden meldte sig først for alvor da hun var omkring 15 mdr, men så har det også bare TAGET FART
Ser babyer og smukke, gravide kvinder overalt - kan fandme ikke engang tage i fitnessworld uden at skulle glo på lifter, amning, gravide maver og barnevogne (måske jeg skal lade være med at komme samtidig med Stram Op (med baby) ... Årgh, hvor er det irriterende 
Nå, men jeg går, som nogle af jer ved, ledig og har ikke pt udsigt til fast job - får nogle vikartimer indimellem, men det er jo ikke nok. Kæresten har sagt, meget tydeligt, NEJ til nr. 2 før jeg har et fast job at vende tilbage til efter barsel. Kan SAGTENS forstå ham og det ville jeg også selv foretrække... Hvis jeg da kunne se at der var mulighed for at få det indenfor nærmeste fremtid, men det er der bare ikke - som det ser ud nu...
Og nu synes jeg bare jeg høre alle vegne, at det er lettere at få job når man har 2 børn istedet for kun 1 ... Jeg er fortvivlet. Jeg vil have en baby - men jeg vil FANDENGALEMIG også mega gerne have et job ...
Øv!
ps.
Hvad skal man IKKE gør når man er skruk?
man skal IKKE kigge på babybilleder af nr. 1 .... Åååååhr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld