Ergonomisk babypude - undgå flat baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

modesty

Jeg har hørt blandet om hjertepuden. Nogle har den ikke haft effekt på, andre har været glade for den. 

Men det er jo under alle omstændigheder noget man først skal overveje at bruge hvis baby viser tegn på fladt baghoved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Shop2kids

Modesty:

Den var jeg så ikke lige inde i. Jeg blev anbefalet en flad pude evt stofble. Men der kommer jo hele tiden nye anbefalinger

Anmeld

9. april 2013

Fuglemor

Monica P skriver:

Er det ikke en pude som kun skal bruges hvis problemet med fladt baghoved er stort?

Min sundhedsplejerske har sagt at den er blevet markedsført så grundigt at alle nybagte mødre og fædre tror den er livsnødvendig, men at i de fleste tilfælde er den faktisk unødvendig

Jeg mener, der bliver opfundet så meget til babyer som man ikke har rigtig brug for, så derfor skal man ikke tage alt for gode varer, for sælgerne vil jo gerne tjene penge.

Det her er slet ikke kritik af dig eller din virksomhed, jeg vil bare gerne høre din mening om hjertepuden

Monica

Vores så anbefalede den da vores havde begyndt at få fladt baghovede og hun ville kun ligge på ryg og på bag hoved. Ellers havde jeg heller ikke købt den. 

Anmeld

9. april 2013

Fuglemor

Shop2kids skriver:

MOR12: Ellers kan den bruges som siddepude til den næste kommer

Vi brugte den nogen gange i skråstolen der kunne hun nemlig ikke vippe hovedet fra den.

vi har den lilla model du viser i indlægget før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.