Min elskede pige! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Frejsmor

Sikke smukke ord til jeres smukke engle-pige!!

Mit hjerte græder for jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

AlberteSophie

Sikke en fin engel  jeg er sikker på at hun er med til at gøre natte himlen langt smukkere 

det gør mig frygteligt ondt, jeg kunne tude i evigheder på jer vegne.

smukkere gravsted har jeg aldrig set! 

Anmeld

9. april 2013

lucas<3

9. april 2013

Troldemommi

Ingen ord kan lette jeres smerte over tabet af jeres lille smukke pige, det er bare ikke meningen at forældre skal miste deres børn

Mange tanker og  til jer

Monica

Anmeld

9. april 2013

lycly

Åh hvor er verden dog uretfærdig! Mit hjerte græder for jer og jeg sender jer en masse tanker. Hvor må det være forfærdeligt, kan slet ikke sætte mig ind i jeres smerte

Anmeld

9. april 2013

bøllen

FrkRaarup skriver:

I nat var det 1 månede siden vores lille pige sagde farvel og fløj til himmels..

1 måned er gået, det meste af den uden vi kunne følge med!

Mit livsprojekt - min guldklump - min lille Naja

Savnet er ikke blevet mindre! Jeg ved du ikke ønsker jeg græder og har ondt, men jeg savner dig så inderligt, at det er svært at lade værre!

19 dage fik vi sammen! 19 dage hvor du kæmpede for dit liv. hvor du havde smerter, blev opereret, fik medicin, blodprøver, hjertestop, hjerte-lunge maskine, C-PAP, og meget meget mere.!

Min lille skat!

19 dage i helvede for os alle, men også de dejligeste dage i mit liv! Du er ALT det jeg altid har drømt om! Du viste mig så meget kærlighed, tillid og hengivenhed!

Far kunne til hver en tid får dig til at falde til ro, når han nussede dig på ryggen! Mor prøvede flere gange, men det var kun far der kunne.

Mor kunne synge dig til ro! Faktisk så rolig at de i 3. forsøg fik lagt drop i lysken på dig uden en pip. Hvor du de andre gange blev rød i hovedet at smerte og skrig.

Min lille pige!

Jeg er dig evigt taknemlig for de 19 dage du kæmpede og viste os styrke!

Mn prinsesse!

Din tid på jorden var ikke spildt! Lige som dine kampe og din styrke vil blive husket for evigt!

Min Naja!

Jeg håber du har det bedre i himlen, og at farmor, oldemor, Peter og Lulu (vores hund) passer godt på dig!

Jeg tænker på dig dagen lang, og selv de mindste ting minder mig om dig! Jeg LIDER! ALT minder om dig. Min smukke pige!

TAK FOR ALT

Kæmpe Til jer - en umenneskelig situation i står midt i. Hvor er det urimeligt I skulle miste jeres skønne lille pige . Hun vil altid være i jeres hjerter sammen med jeres minder 

Anmeld

9. april 2013

tarkoflen

Hvor er det ualmindelig smuk skrevet, sidder her og tuder over jeres tab! Hvor må det bare være helt uendelig hårdt og hver dag en kamp! Jeg håber l får noget hjælp til at overkomme alt det forfærdelige l har været igennem så l kan få det på afstand og fokusere på det smukke l nåede at have med jeres dejlige datter!

Jeres lille smukke Naja er en smuk engel, der kigger ned på jer

Jeg tænker på jer!

Anmeld

9. april 2013

Chewy

FrkRaarup skriver:

I nat var det 1 månede siden vores lille pige sagde farvel og fløj til himmels..

1 måned er gået, det meste af den uden vi kunne følge med!

Mit livsprojekt - min guldklump - min lille Naja

Savnet er ikke blevet mindre! Jeg ved du ikke ønsker jeg græder og har ondt, men jeg savner dig så inderligt, at det er svært at lade værre!

19 dage fik vi sammen! 19 dage hvor du kæmpede for dit liv. hvor du havde smerter, blev opereret, fik medicin, blodprøver, hjertestop, hjerte-lunge maskine, C-PAP, og meget meget mere.!

Min lille skat!

19 dage i helvede for os alle, men også de dejligeste dage i mit liv! Du er ALT det jeg altid har drømt om! Du viste mig så meget kærlighed, tillid og hengivenhed!

Far kunne til hver en tid får dig til at falde til ro, når han nussede dig på ryggen! Mor prøvede flere gange, men det var kun far der kunne.

Mor kunne synge dig til ro! Faktisk så rolig at de i 3. forsøg fik lagt drop i lysken på dig uden en pip. Hvor du de andre gange blev rød i hovedet at smerte og skrig.

Min lille pige!

Jeg er dig evigt taknemlig for de 19 dage du kæmpede og viste os styrke!

Mn prinsesse!

Din tid på jorden var ikke spildt! Lige som dine kampe og din styrke vil blive husket for evigt!

Min Naja!

Jeg håber du har det bedre i himlen, og at farmor, oldemor, Peter og Lulu (vores hund) passer godt på dig!

Jeg tænker på dig dagen lang, og selv de mindste ting minder mig om dig! Jeg LIDER! ALT minder om dig. Min smukke pige!

TAK FOR ALT

Jeg er tom for ord! Sidder her med tårer i øjnene på jobbet!

Sikke en smuk pige I havde. Og sikke en smerte I må føle ved at have mistet hende. Er virkelig oprigtig ked af det på jeres vegne. Puha, mit moderhjerte skriger!!

Jeg håber og ønsker for jer, at I finder styrken til at leve videre som hele mennesker. Er sikker på lille Naja ville have ønsket jer alt det bedste og et liv i lykke og glæde - også selvom hun ikke kan være her på jorden sammen med jer. Hun vil altid være i jeres hjerte og I i hendes. Jeg er sikker på, at hun kun oplever kærlighed der hvor hun er.

Tusind tanker og knus skal I have 

Anmeld

9. april 2013

2721

Er Tom for ord.
Hvor var hun yndig.

Anmeld

9. april 2013

Carina:-)

Det er så satans urimeligt at I skulle igennem det her for at miste hende.!

Jeg er så uendeligt ked af det på jeres vegne.

Og så vil jeg komme med en kliche....

Det bliver bedre!

Selv om det lige nu virker umuligt,så vil I en dag se på billeder af jeres dejlige lille unge ,og ikke bare græde men også smile.

Og så vil I tænke med glæde på de 19 dage.

Vejen er lang og fuld af huller,men en dag vil I nå dertil.

Mange tanker fra mor til en engel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.