Min elskede pige! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Annemor...

Ville ikke gå uden et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Merii

Hvor var hun smuk!!!

Kan ikke finde ord, det gør mig virkelig ondt i hjertet

Anmeld

9. april 2013

morethanperfect

FrkRaarup skriver:

I nat var det 1 månede siden vores lille pige sagde farvel og fløj til himmels..

1 måned er gået, det meste af den uden vi kunne følge med!

Mit livsprojekt - min guldklump - min lille Naja

Savnet er ikke blevet mindre! Jeg ved du ikke ønsker jeg græder og har ondt, men jeg savner dig så inderligt, at det er svært at lade værre!

19 dage fik vi sammen! 19 dage hvor du kæmpede for dit liv. hvor du havde smerter, blev opereret, fik medicin, blodprøver, hjertestop, hjerte-lunge maskine, C-PAP, og meget meget mere.!

Min lille skat!

19 dage i helvede for os alle, men også de dejligeste dage i mit liv! Du er ALT det jeg altid har drømt om! Du viste mig så meget kærlighed, tillid og hengivenhed!

Far kunne til hver en tid får dig til at falde til ro, når han nussede dig på ryggen! Mor prøvede flere gange, men det var kun far der kunne.

Mor kunne synge dig til ro! Faktisk så rolig at de i 3. forsøg fik lagt drop i lysken på dig uden en pip. Hvor du de andre gange blev rød i hovedet at smerte og skrig.

Min lille pige!

Jeg er dig evigt taknemlig for de 19 dage du kæmpede og viste os styrke!

Mn prinsesse!

Din tid på jorden var ikke spildt! Lige som dine kampe og din styrke vil blive husket for evigt!

Min Naja!

Jeg håber du har det bedre i himlen, og at farmor, oldemor, Peter og Lulu (vores hund) passer godt på dig!

Jeg tænker på dig dagen lang, og selv de mindste ting minder mig om dig! Jeg LIDER! ALT minder om dig. Min smukke pige!

TAK FOR ALT

Åhh .. Det er bare så forfærdeligt !!
Det er der bare ingen på jorden der fortjener ! 

Anmeld

9. april 2013

Rockertand

FrkRaarup skriver:

I nat var det 1 månede siden vores lille pige sagde farvel og fløj til himmels..

Savnet er ikke blevet mindre! Jeg ved du ikke ønsker jeg græder og har ondt, men jeg savner dig så inderligt, at det er svært at lade værre!

19 dage fik vi sammen! 19 dage hvor du kæmpede for dit liv. hvor du havde smerter, blev opereret, fik medicin, blodprøver, hjertestop, hjerte-lunge maskine, C-PAP, og meget meget mere.!

Min lille skat!

19 dage i helvede for os alle, men også de dejligeste dage i mit liv! Du er ALT det jeg altid har drømt om! Du viste mig så meget kærlighed, tillid og hengivenhed!

Far kunne til hver en tid får dig til at falde til ro, når han nussede dig på ryggen! Mor prøvede flere gange, men det var kun far der kunne.

Mor kunne synge dig til ro! Faktisk så rolig at de i 3. forsøg fik lagt drop i lysken på dig uden en pip. Hvor du de andre gange blev rød i hovedet at smerte og skrig.

Min lille pige!

Mn prinsesse!

Din tid på jorden var ikke spildt! Lige som dine kampe og din styrke vil blive husket for evigt!

Min Naja!

Jeg håber du har det bedre i himlen, og at farmor, oldemor, Peter og Lulu (vores hund) passer godt på dig!

Jeg tænker på dig dagen lang, og selv de mindste ting minder mig om dig! Jeg LIDER! ALT minder om dig. Min smukke pige!

TAK FOR ALT

Mit hjerte græder for jer...

Anmeld

9. april 2013

Bare mig..

Jeg har ikke flere ord tilbage! Du har hørt dem mange gange før! 

Hun er det smukkeste lille vidunder! 

Anmeld

9. april 2013

Muhmi

Jeg ville ønske at jeg vidste lige nøjagtig hvad jeg skulle skrive for at få jeres smerte til at forsvinde, men desværre findes der ingen ord der kan gøre denne uretfærdighed god igen....

Det er så forfærdeligt, en forældres værste mareridt, uretfærdigt!! 

Kæmpe knus til jer, vær stærke og tal om det så meget i har brug for.. Tiden heler, men at sætte ord på følelserne hjælper også...

Hvor var hun bare en smuk lille pige! Og det mener jeg helt inde fra hjertet af, så smuk og mild! 

Anmeld

9. april 2013

Miss Church

FrkRaarup skriver:

Min lille skat!

Min lille pige!

Mn prinsesse!

Min Naja!

TAK FOR ALT

Puha jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Det i er gået igennem er så uretfærdigt 

Så smuk en pige i har. Ingen kan tage fra jer, at hun er jeres lille pige 

Sender jer de bedste tanker 

Anmeld

9. april 2013

Frk-Lotusblomst

Nit hjerte græder for og med jer.. Hvor er det uretfærdigt..

Smukt skrevet og sikke en smuk'smuk pige!!!

<3<3<3<3

Anmeld

9. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeres tab, gør mig frygtelig ondt! Det er frygteligt at der er nogen der ska miste deres elskede små babyer! 

Vh stine

Anmeld

9. april 2013

Loa

Den smukke lille pige!!! Hvor er det altså bare ufortjent

Er sikker på hun er det godt hvor hun er nu og spreder glæder og smil omkring sig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.