Hvor langt henne skal man være før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

AnneMaria

Dulgretz skriver:

Det kan selvfølgelig godt være at det er noget andet med enæggede tvillinger  mine er tveægget og der var det meget tydeligt at der var to moderkager og to fostre

held og lykke med scanningen

tak Hvornaar blev du scannet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Dulgretz

AnneMaria skriver:

tak Hvornaar blev du scannet ?

Det blev jeg i uge 7+3, vi har været igennem ivf, så man får jo nogle tidlige scanninger

Anmeld

8. april 2013

M (:

AnneMaria skriver:

man ved om det er tvillinger ? I sidste graviditet kunne jeg se det da jeg var i 8. uge (indvendig scanning) Kan man tidligere end det ?

Jeg er nu 4 uger henne.

"Celleklumpen" kan dele sig og blive til tvillinger helt op til 14 dage efter befrugtningen, så det er nok lige tidligt nok endnu

Tillykke med graviditeten! 

Anmeld

8. april 2013

Faith

Jeg var 6+5 da vi så 2 små blinkende  på skærmen.

Anmeld

8. april 2013

Faith

PS: Mine er enæggede.

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

AnneMaria skriver:

man ved om det er tvillinger ? I sidste graviditet kunne jeg se det da jeg var i 8. uge (indvendig scanning) Kan man tidligere end det ?

Jeg er nu 4 uger henne.

jeg venter tvillinger og vi kunne se det til min scanning 5+0 jeg er i dag 14+1.. må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

pcoramt skriver:

jeg venter tvillinger og vi kunne se det til min scanning 5+0 jeg er i dag 14+1.. må jeg spørge hvorfor?

ja du maa altid spoerger det er fordi jeg endnu ikk har fortalt manden.... saa vil gerne vide om det er tvillinger igen foer jeg fortaeller ham saa vil jeg pakke scanningsbilledet ind

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

AnneMaria skriver:

ja du maa altid spoerger det er fordi jeg endnu ikk har fortalt manden.... saa vil gerne vide om det er tvillinger igen foer jeg fortaeller ham saa vil jeg pakke scanningsbilledet ind

ej det er da en god ide

Anmeld

8. april 2013

Kløver

AnneMaria skriver:

Sikke en sød ide, ville nok få en scanning i uge 7+ så er du sikker på antal. Kunne da bære sjovt med endnu et sæt tvillinger var de første enæggede

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Maja84 skriver:

Sikke en sød ide, ville nok få en scanning i uge 7+ så er du sikker på antal. Kunne da bære sjovt med endnu et sæt tvillinger var de første enæggede

ja selvom den ene doede da jeg var omkring 10 uger henne... men bliver spaendende at se hvad der gemmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.