Hvor langt henne skal man være før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
22 svar
7 synes godt om
8. april 2013

AnneMaria

man ved om det er tvillinger ? I sidste graviditet kunne jeg se det da jeg var i 8. uge (indvendig scanning) Kan man tidligere end det ?

Jeg er nu 4 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Benjamins'mor

Tror man skal være 5-6 uger henne for at kunne se det ordentligt.

Anmeld

8. april 2013

lycly

Man skal vel være så langt henne at man kan se hjerteblink - altså om der er et eller to, og det kan man vist i uge 6+

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Benjamins'mor skriver:

Tror man skal være 5-6 uger henne for at kunne se det ordentligt.

okay tror jeg satser paa 6 uger

skal nemlig til at bestille tid nu .... uhhh

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

LuLy skriver:

Man skal vel være så langt henne at man kan se hjerteblink - altså om der er et eller to, og det kan man vist i uge 6+

tror jeg bestiller tid til en scanning om to uger efter at have set jeres svar

tak

Anmeld

8. april 2013

Dulgretz

Så snart fosteret/fosterne er store nok til at kunne ses på en scanning kan du vel se om der er et eller to.. Kan ikke huske hvor tidligt det er men omkring uge 6 tror jeg. Var selv til første scanning uge 7+3 og der var ingen tvivl om at det var tvillinger

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Dulgretz skriver:

Så snart fosteret/fosterne er store nok til at kunne ses på en scanning kan du vel se om der er et eller to.. Kan ikke huske hvor tidligt det er men omkring uge 6 tror jeg. Var selv til første scanning uge 7+3 og der var ingen tvivl om at det var tvillinger

nej for jeg var faktisk til scanning da jeg var naesten 5 uger og der var en stor "kerne" og i uge 8, var det enaeggede tvillinger... stor overraskelse! Saa tror lige det er den uge der goer at man kan se det...

men lets seee...

tak for dit svar

Anmeld

8. april 2013

ano14316

AnneMaria skriver:

man ved om det er tvillinger ? I sidste graviditet kunne jeg se det da jeg var i 8. uge (indvendig scanning) Kan man tidligere end det ?

Jeg er nu 4 uger henne.

Jeg var 6-7 uger henne før de overhovedet kunne finde graviditeten

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

ano14316 skriver:

Jeg var 6-7 uger henne før de overhovedet kunne finde graviditeten

det kan ogsaa vaere det er forskellige fra person til person... jeg ved det ikke... det kan ogsaa godt vaere at jeg skal vente saa. For hvis jeg er ligesom dig, er det jo spild af scanning...

tak for dit svar

Anmeld

8. april 2013

Dulgretz

AnneMaria skriver:

nej for jeg var faktisk til scanning da jeg var naesten 5 uger og der var en stor "kerne" og i uge 8, var det enaeggede tvillinger... stor overraskelse! Saa tror lige det er den uge der goer at man kan se det...

men lets seee...

tak for dit svar

Det kan selvfølgelig godt være at det er noget andet med enæggede tvillinger  mine er tveægget og der var det meget tydeligt at der var to moderkager og to fostre

held og lykke med scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.