(januar) Åh clara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ej det indlæg forstod jeg intet af ha ha. Men jeg kikke på face. Hva kom nu nogen sinde med i hospitalet? 

Nej kom sgu aldrig m  Idioter  ,,,   jo manden og jeg er blevet intervievet af forbrugermagasinet tænk penge ,, He sætter den ind nu under 1 kvartal.. 2 sek

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nej kom sgu aldrig m  Idioter  ,,,   jo manden og jeg er blevet intervievet af forbrugermagasinet tænk penge ,, He sætter den ind nu under 1 kvartal.. 2 sek

Nåå hi hi ej hvor sjovt du bare med alle steder  Sikke nogen idioter TV3 så sider man limet til deres skærm hver dag og så du ikke med LORTE IDIOTER ha ha.

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hvor bliver det af?

Anmeld

28. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hvor bliver det af?

Rolig rolig ,, hi hi det var sgu svært ,,,  Jonalisten fandt mig herinde og spurgte om hun måtte skrive om vores økonomi fordi det lød spændende he he

Anmeld

28. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Nåå hi hi ej hvor sjovt du bare med alle steder  Sikke nogen idioter TV3 så sider man limet til deres skærm hver dag og så du ikke med LORTE IDIOTER ha ha.

Jeg så sgu også det skide program hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.