Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver:Min datter var heller ikke planlagt , men for søren hun er det bedste ikke planlagte der nogensinde er sket for mig ,, Hun er 16 år i dag og kan da slet ikke beskrive hvor højt jeg elsker hende ,,,, Min dejlige datter ....
KatjaBoye skriver:Meget smuk datter du har
finkedinke skriver:Clara er min tredje datter. I modsætning til mine to første piger var Clara ikke planlagt nøje. Hun blev til på trods af prævention og da vi først opdagede graviditeten var vi begge i tvivl om vi skulle vælge til eller fra. Men lige nu hvor hun ligger åp gulvet og klukker af glæde og kigger smilende op på mig så svømmer jeg jo over af glæde. Tænk at jeg var tæt på at fravælge hende. Det er bare så rigtigt at netop hun kom til vores familie lige nu.Er der andre der har det lige sådan? selv om hun "kun" er 5 mdr, føles det som om hun har været her hele tiden.Berith
Diana... skriver:Hvor er hun bare smuk.
Tanja.. skriver:Tak søde ,, Hun ligner jo bare sin mor ,,,, fnis
Diana... skriver:HA HA HA HA PÅ med et billed af dig...
Tanja.. skriver:Årh kan du ikke kigge på FB he he Har ikke nogen nyere af mig men manden og jeg er med i tænk penge og har prøvet at få det herind , det er bare ikke lykkedes ,,, Prøver igen snarest he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128