(januar) Åh clara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

finkedinke

Clara er min tredje datter. I modsætning til mine to første piger var Clara ikke planlagt nøje. Hun blev til på trods af prævention og da vi først opdagede graviditeten var vi begge i tvivl om vi skulle vælge til eller fra. Men lige nu hvor hun ligger åp gulvet og klukker af glæde og kigger smilende op på mig så svømmer jeg jo over af glæde. Tænk at jeg var tæt på at fravælge hende. Det er bare så rigtigt at netop hun kom til vores familie lige nu.

Er der andre der har det lige sådan? selv om hun "kun" er 5 mdr, føles det som om hun har været her hele tiden.

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mca<3

Min datter var heller ikke planlagt , men for søren hun er det bedste ikke planlagte der nogensinde er sket for mig ,, Hun er 16 år i dag og kan da slet ikke beskrive hvor højt jeg elsker hende ,,,,   Min dejlige datter ....

Michelle Clausen

Anmeld

26. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Min datter var heller ikke planlagt , men for søren hun er det bedste ikke planlagte der nogensinde er sket for mig ,, Hun er 16 år i dag og kan da slet ikke beskrive hvor højt jeg elsker hende ,,,,   Min dejlige datter ....

Michelle Clausen

Meget smuk datter du har

Anmeld

27. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Meget smuk datter du har

Mange tak søde

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Michelle Clausen

Hvor er hun bare smuk.

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Clara er min tredje datter. I modsætning til mine to første piger var Clara ikke planlagt nøje. Hun blev til på trods af prævention og da vi først opdagede graviditeten var vi begge i tvivl om vi skulle vælge til eller fra. Men lige nu hvor hun ligger åp gulvet og klukker af glæde og kigger smilende op på mig så svømmer jeg jo over af glæde. Tænk at jeg var tæt på at fravælge hende. Det er bare så rigtigt at netop hun kom til vores familie lige nu.

Er der andre der har det lige sådan? selv om hun "kun" er 5 mdr, føles det som om hun har været her hele tiden.

Berith

Det var bare dejligt, sådan tror jeg HELDIGVIS det er ved de fleste.

Lucas var planlagt og meget ønsket men da jeg så blev gravid blev jeg så meget i tvivl på om jeg ville have et barn og om jeg ville have det med Claus osv MEN MEN mig og Claus forhold er bedre end nogen sinde vi er ny forelsket gange 10   Og Lucas  Jamen det er jo ubeskriveligt hvor meget jeg elsker ham og hvor rigtigt det hele bare er.

Dejligt at i har det sådan man blive så glad når man læste dit indlæg synes jeg 

Anmeld

28. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hvor er hun bare smuk.

Tak søde ,, Hun ligner jo bare sin mor ,,,, fnis

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Tak søde ,, Hun ligner jo bare sin mor ,,,, fnis

HA HA HA HA   PÅ med et billed af dig...

Anmeld

28. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

HA HA HA HA   PÅ med et billed af dig...

Årh kan du ikke kigge på FB he he  Har ikke nogen nyere af mig men manden og jeg er med i tænk penge og har prøvet at få det herind , det er bare ikke lykkedes ,,, Prøver igen snarest he he

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh kan du ikke kigge på FB he he  Har ikke nogen nyere af mig men manden og jeg er med i tænk penge og har prøvet at få det herind , det er bare ikke lykkedes ,,, Prøver igen snarest he he

Ej det indlæg forstod jeg intet af ha ha. Men jeg kikke på face. Hva kom nu nogen sinde med i hospitalet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.