Hvornår leg på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Ryberg

morethanperfect skriver:

Hehe .. Der er mange der syns det er tidligt men han lærte allerede som 9 mdr. At kravle op ad trapperne .. Han var så nysgerrig

og han er aldrig faldet ned??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

morethanperfect

KittyGirl skriver:

og han er aldrig faldet ned??

Nej

Anmeld

8. april 2013

Heidi B

Jeg tror altså det kommer meget an på barnet...

Jeg har to drenge på 6½, og de er meget forskellige... De har lige fået hver deres værelse, før havde de fælles sove og legeværelse.

Mikkel elsker sit værelse, og går ind og lukker døren og kan lege alene i timevis, hvorimod Jeppe aldrig gør det... Han hænger alti omkring os, eller lege med Mikkel. Aldrig alene....

Jeppe kan til gengæld spille fodbold i haven i timevis, hvorimod Mikkel helst vil være inde.

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

mine børn er udemærket istandt til at flytte legetøjet hen der hvor de ønsker at lege med det, så gad vide om dine børn ikke  begynder at tage legetøj med ovenpå , når DE ER KLAR.. altså det er jo noeget der sådan set er rimligt svært at sidde alder på...

men tror ikke du skal regne med det før det sidste år i børnehaven tidligtst..

Nej, for de har fået af vide at de ikke må gå med hænderne fulde på trappen, der skal hænderne bruges til at holde fast

Anmeld

11. april 2013

frk andreasen

mine de to "store "børn er 3 & 6 år de har fået værelser ovenpå efter vi flyttede de leger deroppe lige så meget som de leger nede. ham på 3 ( lige fyldt 3 for 1 mdr siden )er lige begyndt at gå derop når han ville sidde alene og se tv feks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.