Chokket over mor på legepladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

bøllen

Syntes den mor reagere meget voldsomt - selvfølgelig skal din dreng ikke hælde sand på pigen . Men kæreste ven din dreng er KUN 2 år . Det er desværre hvad der kan ske . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
E.J.mor. skriver:

jeg syntes at det er pigens mor der reagere fuldstændigt hysterisk.

havde det været mit barn det var sket på, og vi to reagere samtidig, ville jeg bar have sagt hovsa lille skat og grine lidt, det var jo ikke noget forfærdeligt, de var jo kun 2 år dem begge.

så havde situationen været helt anderledes hvis eller det skulle jo ha været sådan.

så det er bestemt ikke dig der er gal på den

og kan godt forstå at du blev vred og forvirret.

håber da ikke at du møder hende igen på legepladsen

Ja, samme reaktion ville jeg også have hvis det var Elias det gik ud over. Jeg nåede ikke engang at beklage, da jeg blev så paf over angrebet.

Oh, shit, hvis jeg møder hende igen. Kan slet ikke huske hvordan hun så ud. Er virkelig dårlig til at huske ansigter. Så blir sikkert lidt paranoid hvis en mor på leggepladsen kigger skummelt på mig

Anmeld

7. april 2013

optimistmor

Roselil skriver:

Men hvorfor?

Forstår det virkelig ikke! Børn afprøver jo forskellige ting. Vi sad 2 meter fra ham, men sådanne ting kan jo ske lynhurtigt. 

Selvfølgelig skal man så stoppe dem når det sker og irettesætte dem og tale med dem om, at det ikke er i orden.

Men hvad lærer det børnene at forældrene står og skændes?

som sagt både og.

hvis denne mor ikke vidste at du rent faktisk holdt øje på dit barn,  blev hun måske chokeret over det skete og reagerede derudfra... men jeg synes hun handlede i god tro og henvendte sig til dig istedet for at begynde at irettesette dit barn som nogle vil gøre, der vil jeg nok blive gal!

hun har måske reageret ret hurtigt og voldsomt i forhold til hvordan du ser det, men der er ingen der har hørt hvordan hun oplevede det hele 

Anmeld

7. april 2013

Lilje82

Herregud, det er børn og lidt sand har ingen før taget skade af, i hvert fald ikke af den art. Om pigen har det svært eller ej, kan din søn jo da i hvert fald ikke gøre foderhen burde måske lige ha tænkt sig om, og ha holdt sin mund, og ha lade dig om at undskyldrestekassens dig om at fortælle din søn, at det må mn ikke.

Havde nok gloetndumt, hvis en mor reagerede sådan over for mig.

Anmeld

7. april 2013

Roselil

StineW79 skriver:

Syntes godt nok også det lyder til at hun overreager for vildt! Altså må ungerne ik få sand i håret, ska man nok ik tage på legeplads, med fare for at møde andre børn.

Havde hun været mit barn, havde jeg bare trukket på skulderne og sagt, ja det er jo hva der ka ske når børn mødes.

Det var jo lidt noget andet hvis han havde kastet en sten, eller blevet ved med at kaste sand på hende, at jeg på en meget pæn, men bestemt måde sagt at HAY  DET DER STOPPER DU LIGE MED FISTER.

Håber det gir mening! Vh stine

Ja, netop, hvis Elias havde kylet en sten i hovedet på hende eller gentagene gange hældt sand på hende uden, at jeg reagerede, så ville hun selfølgelig være fuldt ud berretiget til, at reagere mere voldsomt end hovsa

Anmeld

7. april 2013

Roselil

optimistmor skriver:

som sagt både og.

hvis denne mor ikke vidste at du rent faktisk holdt øje på dit barn,  blev hun måske chokeret over det skete og reagerede derudfra... men jeg synes hun handlede i god tro og henvendte sig til dig istedet for at begynde at irettesette dit barn som nogle vil gøre, der vil jeg nok blive gal!

hun har måske reageret ret hurtigt og voldsomt i forhold til hvordan du ser det, men der er ingen der har hørt hvordan hun oplevede det hele 

Men jeg var der jo med det samme det skete..

Nå, men også glad for, at hun i det minste ikke skældte Elias ud, selvom hun hjertens gerne måtte sige til ham "det må du ikke" eller lignende. Synes det er helt okay at han får en anden voksen reaktion. Han skal jo lære at begå sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.