Slip for madordning med lægeerklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Mira0911

www.tv2east.dk/artikler/slip-madord...laegeerklaering

Gad vide hvor mange børn der pludselig lider af diverse fødevare-allergier

Selv vil jeg ikke benytte mig af en falsk lægeerklæring. Men kan da godt se at det er fristende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

www.tv2east.dk/artikler/slip-madord...laegeerklaering

Gad vide hvor mange børn der pludselig lider af diverse fødevare-allergier

Selv vil jeg ikke benytte mig af en falsk lægeerklæring. Men kan da godt se at det er fristende

Forhåbentlig ingen hvis ikke der er et grundlag for det,...

Anmeld

27. juni 2009

Cris

Jeg ville først give en chance til madordning og se, hvad de servere, hvor tit og hvordan er lavet... Folk er gået i panik, at deres børn ikke vil spise rigtigt eller sundt. Men først skal man se, om det passer. Det kunne være, at maden er fint nok og varieret. Der er mange som er rigtigt glade for det de servere i vuggestuen og mange er også meget glade for dagplejemors kreativitet med maden (especielt når hun har en allergiker, en vegetar og en muslim på en gang! Jeg kender mange som lever af rugbrød og leverpostej dag efter dag efter dag efter dag. Så kan en madordning ikke være så slemt, hvis man kikker lidt på det

Nu hvis maden er ikke godt nok, ikke relativt varieret, hvis barnet ikke gider at spise og går rundt med tøm mave hver dag og er lidt ked af det. Så kan man begynde at finde en løsning, og det kan man helt sikkert også finde på en nemmere måde end en falsk lægeerklaring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.