Hjælp til kløende udslæt/knopper (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

optimistmor

Britt88 skriver:

Tro mig, du er ikke ene om det!! Havde det på samme måde, det gik dog over efter ca 4 uger - men kan anbefale alnok som kan købes i håndkøb, og som gravide godt må tage, det tog meget af min kløe..

Bliver det ved eller bliver værre ville jeg lige forhøre mig hos lægen..

God bedring

alnok får jeg mod høfeber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Aaaaaargh jeg er simpelthen ved at blive skør. Er 14 uger henne med vores 2. Barn, og denne graviditet tager virkelig hårdt på mig. Er pt sygemeldt pga den ondeste kvalme, opkast, svimmelhed og absolut ingen appetit. Har tabt mig 8 kg indtil videre.
Når men for at det ikke skulle være nok, klør det nu bare overalt, undtagen på maven. Det er allerværst på brystkassen og hænderne. Men også fødder, ben, arme og ryg klør vildt.
Er det "bare" hormon knopper eller graviditets kløe, og hvis ja forsvinder det igen? Det er bare ikke til at holde ud og så ligner det jo simpelthen noget der er løgn. Ja undskyld mit brokke indlæg, håber nogle kan komme med nogle råd eller lignende. Vedhæfter lige billeder.

det kunne ligne en omgang fnat?

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

det kunne ligne en omgang fnat?

Har været inde og læse om det, og ja tænkte det også selv. Men AD, ja undskyld, hvor er det simpelthen for ulækkert hvis det er det.
Jeg var indlagt for et par uger siden, pga af voldsom opkast og dehydrering. Og som jeg kan læse mig frem til, er det ofte på sygehuset man kan blive smittet med fnat! Puha. Kan slet ikke klare tanken. Kender du noget til det?

Anmeld

9. april 2013

92louise

Det ligner lidt det jeg Hvade da jeg var 12 uger henne det sad så kun lige under brysterne. Men lægen mente det var svamp

Anmeld

9. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Har været inde og læse om det, og ja tænkte det også selv. Men AD, ja undskyld, hvor er det simpelthen for ulækkert hvis det er det.
Jeg var indlagt for et par uger siden, pga af voldsom opkast og dehydrering. Og som jeg kan læse mig frem til, er det ofte på sygehuset man kan blive smittet med fnat! Puha. Kan slet ikke klare tanken. Kender du noget til det?

jeg ved godt man tænker ad! fnat! føj! hvor klamt! osv. men det kan jo komme fra alt! ligeså hurtigt som børn får lus. min læge mente engang jeg havde det, det lagde sig hos mig på håndryggen, hvilket var unormalt for fnat, det skulle lægge i mellem fingre og tæer, armhuler og fugtige steder. men jeg havde intet disse steder. så fik noget mod det og nogle dage efter var det væk. så om jeg havde fnat eller det egentlig var andet vides ikke.. hehe

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

92louise skriver:

Det ligner lidt det jeg Hvade da jeg var 12 uger henne det sad så kun lige under brysterne. Men lægen mente det var svamp

Tror ikke det er svamp, da der virkelig er kommet knopper på hele kroppen nu. Øv! Men tak for dit bud.

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

jeg ved godt man tænker ad! fnat! føj! hvor klamt! osv. men det kan jo komme fra alt! ligeså hurtigt som børn får lus. min læge mente engang jeg havde det, det lagde sig hos mig på håndryggen, hvilket var unormalt for fnat, det skulle lægge i mellem fingre og tæer, armhuler og fugtige steder. men jeg havde intet disse steder. så fik noget mod det og nogle dage efter var det væk. så om jeg havde fnat eller det egentlig var andet vides ikke.. hehe

Ja ved det godt. Det er bare når man så læser om det. At det er små mider der lægger æg under huden, så synes jeg det bliver klamt. Hehe.
Okay, men det virkede da. Er spændt på hvad han siger, for det er virkelig blevet slemt, klør som en sindsyg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.