Guldklumpens hule 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

24+0

Jeg har vanvittig travlt lige for tiden, da jeg skal til mundtlig eksamen på onsdag  Glæder mig til det er overstået, så er der ferie i næsten 14 dage! 

I går var jeg i Kolding for at fejre min svogers 30 års fødselsdag, det var en fantastisk dag og en virkelig god fest - og det vildeste var, at han friede til min storesøster Spørg lige, om mine hormoner gik fuldstændig amok....jeg TUDBRØLEDE!!!!  Det var sgu noget af det smukkeste, jeg har oplevet! 

Og til sidst et billede fra i går, lige før festen brød løs  Jeg fik så mange komplimenter om min mave i går, det var bare så dejligt! Selvtillid! 

fin lille mavse

haha det kan være svært at styre hormonerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Tak søde Det var også dejligt, at gøre lidt ud af sig selv for en gangs skyld

Ja, det er ikke lige noget man gider hver dag.. Men man må da sige du har gjort det godt hehe

Anmeld

7. april 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

24+0

Jeg har vanvittig travlt lige for tiden, da jeg skal til mundtlig eksamen på onsdag  Glæder mig til det er overstået, så er der ferie i næsten 14 dage! 

I går var jeg i Kolding for at fejre min svogers 30 års fødselsdag, det var en fantastisk dag og en virkelig god fest - og det vildeste var, at han friede til min storesøster Spørg lige, om mine hormoner gik fuldstændig amok....jeg TUDBRØLEDE!!!!  Det var sgu noget af det smukkeste, jeg har oplevet! 

Og til sidst et billede fra i går, lige før festen brød løs  Jeg fik så mange komplimenter om min mave i går, det var bare så dejligt! Selvtillid! 

Som altid smuk smuk kan godt forstå maven blev komplementret godt og at hormonerne raser når man er vidne til frieri midt i det hele.

Anmeld

7. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hvor er du bare fin, og hold op hvor maven vokser! Synes virkelig det går hurtig..

Årh hvor smukt! - det var da helt fantastisk at være vidne til så fantastisk en oplevelse

Ja, jeg kan slet ikke følge med mere.. Tiden flyver simpelthen fra mig Især de her uger hvor jeg har knoklet med eksamen - så når man slet ikke at tænke på andet! 

Det var så vild en oplevelse Glæder mig til det (forhåbentlig) bliver min tur engang 

Anmeld

7. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

fin lille mavse

haha det kan være svært at styre hormonerne

Tak

Hehe, oooh yes - og når de så begge står og tudbrøler, er det jo helt umuligt at blive påvirket

Anmeld

7. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja, det er ikke lige noget man gider hver dag.. Men man må da sige du har gjort det godt hehe

Hehe, nej langt fra hver dag Men, tusind tak..  

Anmeld

7. april 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Som altid smuk smuk kan godt forstå maven blev komplementret godt og at hormonerne raser når man er vidne til frieri midt i det hele.

Årh, 1000 tak 

Ja, det må man sige Det var godt nok en vild oplevelse!

Anmeld

7. april 2013

banana3

emmagirl skriver:

Ja, jeg kan slet ikke følge med mere.. Tiden flyver simpelthen fra mig Især de her uger hvor jeg har knoklet med eksamen - så når man slet ikke at tænke på andet! 

Det var så vild en oplevelse Glæder mig til det (forhåbentlig) bliver min tur engang 

Hvor er det spændene med eksamen! hvad skal du op i? og føler du dig klar (helt klar føler man sig nok aldrig til en eksamen)

Ja ! jeg synes også tiden flyver afsted, og alligevel synes jeg der er længe til Jeg glæder mig ihvertfald mere og mere til at han kommer

Anmeld

8. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hvor er det spændene med eksamen! hvad skal du op i? og føler du dig klar (helt klar føler man sig nok aldrig til en eksamen)

Ja ! jeg synes også tiden flyver afsted, og alligevel synes jeg der er længe til Jeg glæder mig ihvertfald mere og mere til at han kommer

Det er en mundtlig eksamen på Sygeplejeskolen Føler mig overhovedet ikke klar - skal nå at læse så meget de næste par dage. Men, det går nu nok Det skal bare overstås, for så har jeg 11 dages ferie bagefter  

Jaaaa, jeg glæder mig også helt vildt til min lille basse kommer Det bliver så dejligt  

Anmeld

8. april 2013

Cbank

Hvor ser du godt ud  Super flot mave. Den sidder lige der hvor den skal (:

Det er da dejligt du har noget at se til. Så går tiden jo 'lidt' hurtigere  hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.