Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
24+0
Jeg har vanvittig travlt lige for tiden, da jeg skal til mundtlig eksamen på onsdag Glæder mig til det er overstået, så er der ferie i næsten 14 dage!
I går var jeg i Kolding for at fejre min svogers 30 års fødselsdag, det var en fantastisk dag og en virkelig god fest - og det vildeste var, at han friede til min storesøster Spørg lige, om mine hormoner gik fuldstændig amok....jeg TUDBRØLEDE!!!! Det var sgu noget af det smukkeste, jeg har oplevet!
Og til sidst et billede fra i går, lige før festen brød løs Jeg fik så mange komplimenter om min mave i går, det var bare så dejligt! Selvtillid!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janne T. skriver: Hvor ser du godt ud!!
Hvor ser du godt ud!!
Mange tak
emmagirl skriver: 24+0 Jeg har vanvittig travlt lige for tiden, da jeg skal til mundtlig eksamen på onsdag Glæder mig til det er overstået, så er der ferie i næsten 14 dage! I går var jeg i Kolding for at fejre min svogers 30 års fødselsdag, det var en fantastisk dag og en virkelig god fest - og det vildeste var, at han friede til min storesøster Spørg lige, om mine hormoner gik fuldstændig amok....jeg TUDBRØLEDE!!!! Det var sgu noget af det smukkeste, jeg har oplevet! Og til sidst et billede fra i går, lige før festen brød løs Jeg fik så mange komplimenter om min mave i går, det var bare så dejligt! Selvtillid!
Hvor er du bare smuk og maven sidder så fint på dig
Juliekp skriver: Hvor er du bare smuk og maven sidder så fint på dig
Tak søde Det var også dejligt, at gøre lidt ud af sig selv for en gangs skyld
Den mave sidder da også bare helt perfekt!
M (: skriver: Den mave sidder da også bare helt perfekt!
Tak, hvor er du sød
Håber det går godt med Hjalte? Kommer der snart nogen nye billeder ind?
Og tillykke med 1 måneds-fødselsdag forresten Hold op, hvor tiden flyver!!
emmagirl skriver: Tak, hvor er du sød Håber det går godt med Hjalte? Kommer der snart nogen nye billeder ind?
Jo tak, det går rigtig fint. Vi bøvler lidt med gylp/luft i maven, men ellers er han mild og nem (:
Jeg regner med at smide en update på tirsdag, hvor vi har fået taget månedsbilleder og har haft besøg af sundhedsplejersken.
Tusind tak! Jo, det går bare sååå stærkt! Tænk sig, om godt 8 timer er det en måned siden min lille fyr kom til verden!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128