Så lykkelig, men bange for at miste igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

sulo

Anonym skriver:

Ja de første uger, føles som måneder.. og tillykke med spiren .. endnu en lille december baby :-)

Ja hvis jeg går over tid, er sat til d. 28 november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Ja hvis jeg går over tid, er sat til d. 28 november

åhh spændende om det bliver en november eller december baby

Anmeld

9. april 2013

sulo

Anonym skriver:

åhh spændende om det bliver en november eller december baby

Ja meget, væddemålene er i gang, samt om hvilket køn, men jeg er sikker på at jeg vinder

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Ja meget, væddemålene er i gang, samt om hvilket køn, men jeg er sikker på at jeg vinder

er du første eller andengangs ? jeg tror det blir en december baby

Anmeld

9. april 2013

sulo

Anonym skriver:

er du første eller andengangs ? jeg tror det blir en december baby

Førstegangsfødende, men min anden graviditet, havde en SA i oktober

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Førstegangsfødende, men min anden graviditet, havde en SA i oktober

Oki er jeg ked af at høre ..

Men dejligt du har en ny spire

Anmeld

9. april 2013

sulo

Anonym skriver:

Oki er jeg ked af at høre ..

Men dejligt du har en ny spire

Jo tak i lige måde

Det var en lettelse at se de to streger igen, da kæresten teknisk set burde være steril efter lægernes udsagn da han var teenager, men man høre jo om at kroppen mirakuløst kan hele sig selv.

Begge graviditeter er kommet ved naturlig vis og første gang var en smutter, det er nr 2 næsten også

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Jo tak i lige måde

Det var en lettelse at se de to streger igen, da kæresten teknisk set burde være steril efter lægernes udsagn da han var teenager, men man høre jo om at kroppen mirakuløst kan hele sig selv.

Begge graviditeter er kommet ved naturlig vis og første gang var en smutter, det er nr 2 næsten også

ihh så er det bare endnu mere et mirakel når det er sket alligevel  Stort Tillykke igen..

Anmeld

9. april 2013

emmaemilie

Anonym skriver:

åhh stakkels dig, det er bare så hårdt at miste..

er du gravid nu?

Har tænkt at måske købe mig en tryghedsscanning, for at se det lille hjerteblik og blive beroliget lidt!

Ja, det er drøn-hårdt at miste, men når man har fået det hele lidt på afstand, bliver det lettere at fortælle sig selv, at det er naturens måde at "rydde op" på.. Men dét er der sgu ikke nogen, der skal fortælle mig, idet man lige har mistet!

Ja, jeg er 18+3 med en smuk lille pige nu, så det ser ud til 3. gang bliver lykkens gang, for vores vedkommende 

At hun så oven i købet er sat til den 7. september 2013 (7-9-13) gør hende jo bare endnu mere til en lille lykke baby!

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

emmaemilie skriver:

Ja, det er drøn-hårdt at miste, men når man har fået det hele lidt på afstand, bliver det lettere at fortælle sig selv, at det er naturens måde at "rydde op" på.. Men dét er der sgu ikke nogen, der skal fortælle mig, idet man lige har mistet!

Ja, jeg er 18+3 med en smuk lille pige nu, så det ser ud til 3. gang bliver lykkens gang, for vores vedkommende 

At hun så oven i købet er sat til den 7. september 2013 (7-9-13) gør hende jo bare endnu mere til en lille lykke baby!

ihh hvor fantastisk tillykke med din baby pige .. Og sikke en sød termins dato

Jeg havde termin d. 24 dec med min den første.. det var os lidt sjovt, vi jokede lidt med om det var storken eller julemanden der kom med babyen Hun kom d. 28 dec. så lige mellem jul og nytår, så det var perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.