Så lykkelig, men bange for at miste igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
19 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Anonym trådstarter

Hej .. Er i den lykke situation at jeg venter nr. 2 - det bliver et lille december baby ;-)! Men jeg kan ikke rigtig give slip og glæde mig 100 procent, da vi mistede sidste gang ca i uge 6, er så bange for at det sker igen ! Jeg er kun 4+5 idag - så glæder mig til at være over uge 6! Andre der har det som jeg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

FruK

Sådan havde jeg det også. Jeg mistede i marts sidste år og blev gravid lige bagefter igen. Jeg var meget bekymret hele graviditeten faktisk. Men det endte med en skøn lille tøs! 

Anmeld

8. april 2013

sulo

Kender det godt, mistede i 7+4 i okt og er 6+5 i dag, så venter utålmodigt på at den næste uge flyver afsted

Anmeld

8. april 2013

sulo

jeg retter til 6+4

Anmeld

8. april 2013

Smukkert

Jeg mistede i sommer, da jeg var omkring 5 uger henne, men det var ikke en planlagt graviditet, så man kan sige "skæbnen gjorde det rigtige" dengang.

Nu er jeg 4+5 med nr. 2 og synes tiden går alt for langsomt, så jeg har bestilt tid til en tryghedsscanning når jeg er 7+1. Det koster 400kr, men jeg føler at jeg har brug for at se et hjerteslag for at kunne tro på det.

Jeg har i forvejen en dreng på 3 år og jeg tror på, at det rigtige sker :-)

Anmeld

8. april 2013

emmaemilie

Jeg kender godt dine tanker - jeg har mistet både ved en MA (8+) og en SA (6+), så det var de uger jeg skulle have overstået.

Jeg blev fulgt tæt af en gynækolog, som jeg havde fået henvisning til af min læge.. Jeg udtrykte, hvor bange jeg var, så derfor gav han mig en henvisning med det samme.

Det kunne være, du skulle bede om det samme?

Derudover købte jeg mig også til tryghedscanninger, til de der 200 eller 300 kr.! Det hjalp mig rigtig meget.

Jeg håber, du finder ud af at slappe af omkring din graviditet, men tro mig, jeg ved præcis for hårdt det er, at gå og være så nervøs!

Stort knus

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Sådan havde jeg det også. Jeg mistede i marts sidste år og blev gravid lige bagefter igen. Jeg var meget bekymret hele graviditeten faktisk. Men det endte med en skøn lille tøs! 

Dejligt at det endte godt  .. Men ja man kan bare ikke lade være med at være nervøs, og de første uger er så lange..

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Kender det godt, mistede i 7+4 i okt og er 6+5 i dag, så venter utålmodigt på at den næste uge flyver afsted

Ja de første uger, føles som måneder.. og tillykke med spiren .. endnu en lille december baby :-)

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Smukkert skriver:

Jeg mistede i sommer, da jeg var omkring 5 uger henne, men det var ikke en planlagt graviditet, så man kan sige "skæbnen gjorde det rigtige" dengang.

Nu er jeg 4+5 med nr. 2 og synes tiden går alt for langsomt, så jeg har bestilt tid til en tryghedsscanning når jeg er 7+1. Det koster 400kr, men jeg føler at jeg har brug for at se et hjerteslag for at kunne tro på det.

Jeg har i forvejen en dreng på 3 år og jeg tror på, at det rigtige sker :-)

Ja tiden snegler sig afsted.. måske man også skulle bestille tid til en tryghedsscanning.. god ide .. og tillykke med spiren din..! Ja man bliver nød til at tro det bedste.. !

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

emmaemilie skriver:

Jeg kender godt dine tanker - jeg har mistet både ved en MA (8+) og en SA (6+), så det var de uger jeg skulle have overstået.

Jeg blev fulgt tæt af en gynækolog, som jeg havde fået henvisning til af min læge.. Jeg udtrykte, hvor bange jeg var, så derfor gav han mig en henvisning med det samme.

Det kunne være, du skulle bede om det samme?

Derudover købte jeg mig også til tryghedscanninger, til de der 200 eller 300 kr.! Det hjalp mig rigtig meget.

Jeg håber, du finder ud af at slappe af omkring din graviditet, men tro mig, jeg ved præcis for hårdt det er, at gå og være så nervøs!

Stort knus

åhh stakkels dig, det er bare så hårdt at miste..

er du gravid nu?

Har tænkt at måske købe mig en tryghedsscanning, for at se det lille hjerteblik og blive beroliget lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.