Piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Faith

Her røg både bryst- og navlepiercing også ret tidligt i graviditeten med tvillingerne

Troede i min naive verden at hullerne i brystvorten ville nå at vokse sammen, men da jeg skulle amme mine små drenge viste det sig sørme at de var der endnu. Og som bonus kom der sørme mælk ud 2 steder! Mine drenge var sku ved at blive kvalt i mælk sommetider. Vær lige opmærksom på det når den tid kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Diana2013

Faith skriver:

Her røg både bryst- og navlepiercing også ret tidligt i graviditeten med tvillingerne

Troede i min naive verden at hullerne i brystvorten ville nå at vokse sammen, men da jeg skulle amme mine små drenge viste det sig sørme at de var der endnu. Og som bonus kom der sørme mælk ud 2 steder! Mine drenge var sku ved at blive kvalt i mælk sommetider. Vær lige opmærksom på det når den tid kommer.

Årh tusinde tak, hm kom der også sådan noget hvid noget ud af dit bryst, ligesom der engang i mellem gør ved øre ringe ;0

Anmeld

3. august 2013

Faith

Diana2013 skriver:

Årh tusinde tak, hm kom der også sådan noget hvid noget ud af dit bryst, ligesom der engang i mellem gør ved øre ringe ;0

Åh det kan jeg sørme ikke huske

Men jeg rensede brystet hyppigt efter jeg tog den ud. Vidste jo at jeg på et tidspunkt ville skulle amme med det

Anmeld

3. august 2013

DenLykkelige2013

Diana2013 skriver:

Så røg bryst piercingen og navle piercingen ud så det kan gro sammen, hvor er det mærkeligt at se uden :/ hader min navle uden min piercing 

Du kan købe en graviditets navle piercing, den er bare kedelig gennemsigtig, men rigtig fleksibel og så kan du selv rette længden til på den 

Jeg brugte den da jeg var gravid og var MEGET stor (fødte en basse på 4 kg &nbsp og synes den var rigtig god og da jeg havde født satte jeg bare min rigtige piercing i igen 

Anmeld

4. august 2013

CrisS

Diana2013 skriver:

åsagsagdeSå røg bryst piercingen og navle piercingen ud så det kan gro sammen, hvor er det mærkeligt at se uden :/ hader min navle uden min piercing 

Min jm spurgte hvorfor jeg havde taget min navle piercing ud. Og sagde jeg skulle gå ned i smykke butikken og køb en i plastik.
Så hun bad mig faktisk om at få den i igen
Så det er gjort nu, og er glad for den

Anmeld

4. august 2013

Maja88

K

Jeg tog min navlepiercing ud for 2.5år siden.. kan stadig få den i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.