Piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2013

Diana2013

Så røg bryst piercingen og navle piercingen ud så det kan gro sammen, hvor er det mærkeligt at se uden :/ hader min navle uden min piercing 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Peanut

DianaBaastrup skriver:

Så røg bryst piercingen og navle piercingen ud så det kan gro sammen, hvor er det mærkeligt at se uden :/ hader min navle uden min piercing 

nu er jeg godt nok ikke gravid, men var nødsaget til at fjerne min navlepiercing for 4 mdr siden, og den er stadig ikke groet sammen - der er bare sådan et hul  Men ja, jeg savnede den sgu også meget til at starte med, og endnu mere når jeg kigger på det grimme hul 

Anmeld

7. april 2013

La´chrissen

DianaBaastrup skriver:

Mim veninde kunne sætte hendes tilbage i navlen da hun havde født.

Anmeld

7. april 2013

AlberteSophie

Jeg har gået 9 mdr uden piercing i navlen, efter graviditen kunne jeg stadig få den i. nu er der næsten gået 15 mdr og jeg kan stadig sætte piercing ud. Hvilke jeg ikke gør, da jeg ikke gider der ras mere (;

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

DianaBaastrup skriver:

Øv øv kan så godt følge dig Måtte også ud med min navle piercing og den i læben, MEN jeg fik dem heldigvis lavet lige efter jeg havde født. Følte mig helt "nøgen" uden...

Anmeld

7. april 2013

Karla

DianaBaastrup skriver:

Jeg tog min navlepiercing ud for 2 1/2 år siden. Jeg troede egentlig det var vokset sammen, men det var det ikke. Kunne nemt få en piercing i igen

Anmeld

7. april 2013

legetæppe

Juliekp skriver:

Øv øv kan så godt følge dig Måtte også ud med min navle piercing og den i læben, MEN jeg fik dem heldigvis lavet lige efter jeg havde født. Følte mig helt "nøgen" uden...

Hvorfor den i læben?

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

legetæppe skriver:

Hvorfor den i læben?

Jeg blev sat igang 38+3 og kunne risikere at få ks, hvis ikke jeg gik i fødsel, så måtte derfor ikke ha' piercinger

Anmeld

7. april 2013

legetæppe

Juliekp skriver:

Jeg blev sat igang 38+3 og kunne risikere at få ks, hvis ikke jeg gik i fødsel, så måtte derfor ikke ha' piercinger

Ahh okay

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Jeg er godt nok ikke gravid, men måtte for en del år siden pille min piercing ud i brystet pga. betændelse.. Øv.
Min læge havde givet mig salve, hvor jeg skulle tage piercingen ud og smørre og i med piercingen igen, meeen jeg kunne aldrig få piercingen i igen
Jeg skulle bare have bedt om pencillin i pilleform, fortryder jeg at jeg ikke gjorde.

Jeg ved det lyder dumt, men jeg græd og jeg savner den stadig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.