Kan man få gratis baby ting når man venter sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

sus73

CroQuis skriver:

Er der nogle der ved om der er babypakke i aldi her i 2013?

Der skulle i øvrigt være en babypakke fra pambers som man kan bestille hvis man er medlem af coop..

Coop har ikke længere babypakker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

MilleRasmussen

Nogle apotekter har også en gratis pakke

Anmeld

2. juli 2013

Chevro

STN skriver:

kender kun til Matas, babysam og Libero Og ved at apoteket har en babypakke til 100 kr. Med lidt forskelligt i - det er ikke gratis, men rimelig billigt og så er det fra apoteket, og derfor ved man, at det er noget godt!

Jeg fik en pakke fra vores apotek, det kostede ikke noget? :-) Hun spurgte selv om jeg kunne tænke mig en.

Anmeld

2. juli 2013

mn

unskyld jeg springer ind i tråden, blev bare lige nysgerrig, må man egentlig få de pakker pr. graviditet eller pr. barn? for hvis man nu venter tvillinger kunne det jo være meget praktisk med to pakker

Anmeld

2. juli 2013

Lund18

Jeg vil bare lige nævne apoteket har en lille gratis prøvepakke, også self alle dem som er nævnt.

Jeg har modtaget/hentet alle, og den fra Rema og Libero er helt klart de bedste set fra mit synspunkt

Anmeld

2. juli 2013

sus73

Mette N skriver:

unskyld jeg springer ind i tråden, blev bare lige nysgerrig, må man egentlig få de pakker pr. graviditet eller pr. barn? for hvis man nu venter tvillinger kunne det jo være meget praktisk med to pakker

Det er forskelligt fra sted til sted. Jeg venter selv tvillinger. Hvis du melder dig ind i Liberoklubben skal du efterfølgende ringe til dem for at sige at du venter tvillinger. Hos Rema1000 får man også pr. barn - men kontakt dem først. Hos Matas fik jeg én babypose, men da jeg fandt ud af at de nogen steder giver to ved tvillinger kontaktede jeg Matas, og fik en pose mere. Hos Babysam giver de én pakke.

Anmeld

2. juli 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

udover dem du har skrevet er der matas, og rema1000

Jeps! Jeg har været der  og rema 1000 gav gerne en pakke pr. baby 

Anmeld

2. juli 2013

Rikke2404

Mette N skriver:

Hvad jeg har dunset frem til, så giver rema 1000 pr. barn. Matas giver pr. husstand. Libero og pampers skal man ringe til, når man har oprettet en profil på deres hjemmesider, og sige at man venter tvillinger, så får man tilsendt to  med coop, apoteket og aldi ved jeg stadig ikke om overhoved har babypakker 

Anmeld

3. juli 2013

mn

sus73 skriver:

Det er forskelligt fra sted til sted. Jeg venter selv tvillinger. Hvis du melder dig ind i Liberoklubben skal du efterfølgende ringe til dem for at sige at du venter tvillinger. Hos Rema1000 får man også pr. barn - men kontakt dem først. Hos Matas fik jeg én babypose, men da jeg fandt ud af at de nogen steder giver to ved tvillinger kontaktede jeg Matas, og fik en pose mere. Hos Babysam giver de én pakke.

okay tak for svar, det er da dejligt at man kan få det

Anmeld

3. juli 2013

mn

Rikke2404 skriver:

Hvad jeg har dunset frem til, så giver rema 1000 pr. barn. Matas giver pr. husstand. Libero og pampers skal man ringe til, når man har oprettet en profil på deres hjemmesider, og sige at man venter tvillinger, så får man tilsendt to  med coop, apoteket og aldi ved jeg stadig ikke om overhoved har babypakker 

okay tak for svar,  det er da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.