Kan man få gratis baby ting når man venter sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.941 visninger
19 svar
6 synes godt om
6. april 2013

Rikke2404

Har hørt fra et par stykker, at man kan få gratis ting forskellige steder fra, når man venter sig. Babysam, libero o.lign. Nogen som ved mere om det? Kunne da være fedt med lidt gratis ting  Man smider mange penge til de småfolk i forvejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Miss-86

http://www.mingraviditet.dk/gratis_ting.htm

Dette er en side, der skriver om de steder du kan få gratis ting
Dejlig nemt synes jeg.

Anmeld

6. april 2013

Frejsmor

Jeps, der er en del forretninger som kører med sådan nogle gratispakker med forskellige prøver af bleer og andre baby sager..

Babysam, Libero, Matas og rema1000 laver dem i hvert fald, du kan se mere på deres hjemmesider er jeg ret sikker på..

Anmeld

6. april 2013

Rikke2404

Uhh, hvor fedt!  Tak tak 

Anmeld

6. april 2013

Sitrani

Rikke2404 skriver:

Har hørt fra et par stykker, at man kan få gratis ting forskellige steder fra, når man venter sig. Babysam, libero o.lign. Nogen som ved mere om det? Kunne da være fedt med lidt gratis ting  Man smider mange penge til de småfolk i forvejen 

kender kun til Matas, babysam og Libero Og ved at apoteket har en babypakke til 100 kr. Med lidt forskelligt i - det er ikke gratis, men rimelig billigt og så er det fra apoteket, og derfor ved man, at det er noget godt!

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Libero, der får du vidst en lige inden du har født (man skal selv hente den i Bilka eller Føtex). Så er der en i babysam. En i Matas. En i rema1000.

Og så kan du jo på liberos side, hvis i vælger at bruge libero bleer, opsamle point og "købe" ting derinde.

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Den om mam sut virker. Men det gør den med tenna bind ikke.

Har også lige prøvet at bestille det der husk fibre fidus, så må man jo se om man modtager.

Men jeg har ihvertfald modtaget de der sutter. De skal dog bestilles over deres facebook side

Anmeld

7. april 2013

Rikke2404

Jeg må jo prøve  Det er med at få det der er gratis  

Anmeld

2. juli 2013

CroQuis

Er der nogle der ved om der er babypakke i aldi her i 2013?

Der skulle i øvrigt være en babypakke fra pambers som man kan bestille hvis man er medlem af coop..

Anmeld

2. juli 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

udover dem du har skrevet er der matas, og rema1000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.