Hvilken en ville i vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Christina :-)

Hej vi skal have en emmaljunga big star supreme. Vi har nu fået afvide det er rimelig sikkert vi venter en dreng. Hvilken FARVE emmaljunga kan i bedst lide og hvorfor? Hvad har i selv valgt og hvorfor?? Hvad synes i synes passer godt- nu det også er en dreng??

Har bestilr en emmajunga i blå:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

mortilelias:-) skriver:

Har bestilr en emmajunga i blå:-)

Den her:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2013

esioul

sippedillen skriver:

Hej vi skal have en emmaljunga big star supreme. Vi har nu fået afvide det er rimelig sikkert vi venter en dreng. Hvilken FARVE emmaljunga kan i bedst lide og hvorfor? Hvad har i selv valgt og hvorfor?? Hvad synes i synes passer godt- nu det også er en dreng??

Jeg ville vælge sort, eller anden neutral farve da den passer bedste til begge køn

Anmeld

7. april 2013

sippedillen

Vil ikke have den mørkeblå, da vores klapvogn også er mørkeblå. Men ja gerne en som også kan bruges til begge køn. tror jeg har fået lov til og få den Dark Grey. Den synes jeg er pænt og kan bruges til begge køn. Men synes det er så svært. Synes ikke der er så vildt mange farver af dem jeg kan li i år. Der er faktisk kun den brune læder, de to grå farver og bekymret for den lyse bliver svær og holde- derfor mest til den mørke. Og så er der self den brune PP meN manden kan slet ikke med brun. 

Anmeld

7. april 2013

modesty

Jeg ville vælge en neutral (sort/grå/beige) da de er nemmere at sælge videre end "pangfarverne" og man kan få mere for dem.

Hvis I ikke vil sælge den videre, vil det stadig være mest praktisk med neutrale farver, hvis nummer 2 bliver en pige (jeg ville dog sagtens kunne bruge en blå eller grøn vogn til en pige, men der er jo nogle der går meget op i det med drenge- og pigefarver).

Personligt ville jeg vælge sort da jeg synes det er pænest med en sort vogn.

Anmeld

7. april 2013

Carina:-)

Åh den er jeg også helt vild med. Men min mand kan desværre ikke li dem i læder :-( han synes de er bøsset.

Bøsset?

Hvordan kan en ting være bøsset ....?

Anmeld

7. april 2013

lycly

Vi har købt en emmaljunga i navy, godt nok en combi men den fås også i supreme. Faldt pladask for den mørkeblå farve nu hvor vi også skal have en dreng

Anmeld

7. april 2013

LuLy skriver:

Vi har købt en emmaljunga i navy, godt nok en combi men den fås også i supreme. Faldt pladask for den mørkeblå farve nu hvor vi også skal have en dreng

Denn er så flot :-)

Anmeld

7. april 2013

sippedillen

Carina:-) skriver:

Bøsset?

Hvordan kan en ting være bøsset ....?

Tror bare han synes at læder er en pigeting. Lædertasker, støvler og sådan

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Jeg er vild med den her, denim Black både til dreng og pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.