Hvilken en ville i vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Mette M

FrkZier skriver:

vi har valgt den i sort med rød stribe

Den har vi også. Er så glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

sippedillen

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har farven Silver check . Den laver de desværre ikke mere . Nem jeg ville have en neutral da jeg vidste jeg skulle have to børn forholdsvis tæt .
Fik først en dreng og nu en pige så er glad for den er ret neutral .

Den er også flot. Snakkede selov om den farve i klapvogn ville have haft en nitro City- men skiftede mening og valgte en teutonia mistral S i stedet.

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

sippedillen skriver:

d

Den har jeg også tænkt meget på. Kan godt li det mønster indeni. Og grå kan B el bruges til begge køn. vores store søn havde en sort. Sidst havde vi en Brio i Oliven grøn. 

Hvis man køber en Odder, behøver man kun at investere én gang, og så kan man designe den helt efter egen smag

Anmeld

6. april 2013

sippedillen

Rockertand skriver:

Hvis man køber en Odder, behøver man kun at investere én gang, og så kan man designe den helt efter egen smag

Nu er det barfletter to der skal blive enige om vogn. Selv kan jeg godt lide Odder zip. Men min mand kan simpelhen ikke lide og køre med den!! Synes den er alt for stiv i det og klodset men det er en smags sag. 

Anmeld

6. april 2013

Mom2

sippedillen skriver:

Hej vi skal have en emmaljunga big star supreme. Vi har nu fået afvide det er rimelig sikkert vi venter en dreng. Hvilken FARVE emmaljunga kan i bedst lide og hvorfor? Hvad har i selv valgt og hvorfor?? Hvad synes i synes passer godt- nu det også er en dreng??

Vi endte med limited edition 2011/2012 med grønne striber, da den lige var kommet hjem til butikken, da vi var ude for at bestille

Var vi ikke endt med grøn, så havde vi valgt den med den røde, da vi ikke kendte kønnet.

Anmeld

6. april 2013

MIWULA

Vi har en Dark gray og er meget glad for den farve man ser ikk så mange pletter på den farve. Vi har en emmaljunga klapvogn i blå og den synes jeg et sart mht pletter. 

Anmeld

7. april 2013

Victoria2013

Vi skal godt nok ikke have den helt samme vogn som jer - men en Emmaljunga Edge Duo Kombi... i "farven" Capri Black, for det syntes vi bare er pænest

Vi skal have en pige men går ikke op i pigefarver og drengefarver, faktisk forsøger jeg at undgå det lidt, selvom man jo ikke kan 100% alligevel

Anmeld

7. april 2013

sippedillen

MIWULA skriver:

Vi har en Dark gray og er meget glad for den farve man ser ikk så mange pletter på den farve. Vi har en emmaljunga klapvogn i blå og den synes jeg et sart mht pletter. 

Er den nem nok og holde?? Vores den ene søn som er 2 år og 3 mdr når den lille ny kommer skal nok indimellem stå på et ståbræt og tænker hvis han har beskidte finger og sætter dem på vognen. Og en af grudene til jeg gerne ville have den brune læder. Synes samtid den er vildt flot og så lækker og samtidig også kan jeg se det kunne være mere praktisk. Hvis der kommer fingre på med noget is eller andet så ville man lige kunne tørre det af. Prøver stadig for forklare manden det og prøver at overtale ham. Men tror ikke det bliver nemt. Så må jo have en anden en i tankerne. Min første tanke var Dark gray den kan man vel godt bruge til en dreng kan man ik??

Anmeld

7. april 2013

MIWULA

sippedillen skriver:

Er den nem nok og holde?? Vores den ene søn som er 2 år og 3 mdr når den lille ny kommer skal nok indimellem stå på et ståbræt og tænker hvis han har beskidte finger og sætter dem på vognen. Og en af grudene til jeg gerne ville have den brune læder. Synes samtid den er vildt flot og så lækker og samtidig også kan jeg se det kunne være mere praktisk. Hvis der kommer fingre på med noget is eller andet så ville man lige kunne tørre det af. Prøver stadig for forklare manden det og prøver at overtale ham. Men tror ikke det bliver nemt. Så må jo have en anden en i tankerne. Min første tanke var Dark gray den kan man vel godt bruge til en dreng kan man ik??

Ja det synes jeg. Altså jeg har tørret vores af flere gange bare med vådservietter og den er stadig som ny. Har dog vasket stoffet 1 gang på 2 år. Men det var mere fordi han havde svedt nogle gange så der var en sved plet oppe ved hoved men den er helt væk igen. 

Ja det synes jeg godt man kan. Vi har da brugt den til vores søn. 

Anmeld

7. april 2013

sippedillen

MIWULA skriver:

Ja det synes jeg. Altså jeg har tørret vores af flere gange bare med vådservietter og den er stadig som ny. Har dog vasket stoffet 1 gang på 2 år. Men det var mere fordi han havde svedt nogle gange så der var en sved plet oppe ved hoved men den er helt væk igen. 

Ja det synes jeg godt man kan. Vi har da brugt den til vores søn. 

Mange tak. Var dejligt og høre for var faktisk lidt bekymret for min det grå var til og holde. Overvejede derfor den sorte cowboy-look men synes bare den virker lidt kedelig i det- alt for ens farvet. Men det er også en smagssag. er ret vild med den mørkegrå når ikke jeg kunne få min brune læder - hvis ikke jeg når og få overtalt manden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.