Til min lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

bøllen

E.J.mor. skriver:

Mors elskede lille Emilie, så er det dagen igen d. 6 april, dagen hvor du blev født alt alt for tidlig,jeg forstår ikke at det er så længe siden og alligevel så husker jeg det så tydeligt som hvis det var i går.

Du ville ha blevet 6 år idag, jeg savner dig rigtig meget og elsker dig så højt jeg vil altid syntes at denne dag er noget helt specielt,du var så smuk en baby,og jeg kunne se på dig hvor meget du havde kæmpet for at ville leve  og mit hjerte er knust over du ikke fik lov.

jeg er begyndt at fortælle jessica at hun har en storesøster i himlen og nu går hun og praler af hun har en storesøster,hun har set dit billed i skabet dit og dine fine ting du har,i kan godt være stolte af hinanden og ingen er i tvivl om at i er søskende så meget som i ligner hinanden.

jeg håber du fejre dagen sammen med mormor som jeg også savner hverdag resten af mit liv, jeg elsker jer begge så højt, så det ikke kan beskrives

og jeg håber at du ser ned til os,vi kommer op med blomster og en lille ting jessica har til dig, for du vil altid være i vores hjerte gemt, men aldrig glemt.

mange  og Kram til dig mors skat.

Tillykke med din datter idag .

håber der bliver holdt stor fest i himlen idag . Min far har også fødselsdag idag ... Så er sikker på der bliver hygget i himlen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Miss-86

Hvor smukt skrevet.

Jeg håber du/I kommer godt igennem dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.