Til min lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.145 visninger
11 svar
13 synes godt om
6. april 2013

E.J.mor.

Mors elskede lille Emilie, så er det dagen igen d. 6 april, dagen hvor du blev født alt alt for tidlig,jeg forstår ikke at det er så længe siden og alligevel så husker jeg det så tydeligt som hvis det var i går.

Du ville ha blevet 6 år idag, jeg savner dig rigtig meget og elsker dig så højt jeg vil altid syntes at denne dag er noget helt specielt,du var så smuk en baby,og jeg kunne se på dig hvor meget du havde kæmpet for at ville leve  og mit hjerte er knust over du ikke fik lov.

jeg er begyndt at fortælle jessica at hun har en storesøster i himlen og nu går hun og praler af hun har en storesøster,hun har set dit billed i skabet dit og dine fine ting du har,i kan godt være stolte af hinanden og ingen er i tvivl om at i er søskende så meget som i ligner hinanden.

jeg håber du fejre dagen sammen med mormor som jeg også savner hverdag resten af mit liv, jeg elsker jer begge så højt, så det ikke kan beskrives

og jeg håber at du ser ned til os,vi kommer op med blomster og en lille ting jessica har til dig, for du vil altid være i vores hjerte gemt, men aldrig glemt.

mange  og Kram til dig mors skat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

AMM00

Smukt skrevet får helt ondt hjertet

Anmeld

6. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke med hendes fødselsdag!! Er sikker på at dagen vil bringe smukt vejr, for jeres lille pige!! Vh stine

Anmeld

6. april 2013

E.J.mor.

tak skal i ha

jeg har os sovet mega dårligt i nat,fordi det kommer så tæt på når det er den dato igen.

Anmeld

6. april 2013

lineog4

Tillykke med din lille Emilie som jo ville være knap så lille nu. Ville gerne give dig en mor gave i dag, hvor du fik et kort øjeblik med din pige, den pige der lige om lidt skal starte i skole og som ville være en fornuftig storesøster.

Håber I kommer godt igennem dagen - måske Emilie har fundet sammen ned min 6 årige Lia

line

Anmeld

6. april 2013

MorDk

Tillykke med din Emilie ♥ Måtte altså liiige fælde en tårer... Det gjorde ondt i hjertet at læse. Men det var meget smukt skrevet!

Anmeld

6. april 2013

BigHope13

Så smukt skrevet, fik et helt sug i hjertet og tårer i øjnene.

Anmeld

6. april 2013

foto på lærred

Tillykke med din datter. Jeg er meget ked af at du har mistet så to vigtige mennesker i dit liv

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

6. april 2013

tarkoflen

Et kæmpe sendes til jer på denne dag! Hvor får jeg ondt i hjertet, når jeg læser at l har været igennem noget der må være mere hårdt end man kan forestille sig!

Anmeld

6. april 2013

E.J.mor.

tusind tak for alle jeres varme tanker og smukke ord på en så svær dag som denne, jeg har haft mange blandet følser idag.

jeg fødte Emilie kl. 16.40 alt står så klart for mig hvornår og hvordan osv.

og kl 20 tog vi fra hospitalet, jeg var i så meget chok og så meget sorg og så mange tårer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.