isabellasmor skriver:
Ja. Vi har for en måned siden købt Mille, som er en chihuahua og Cavalier King Charles spaniel. Hun er nu 4 mdr og den sødeste lille hund altså :-) vi havde lidt problemer de første 2 dage, fordi hun bed ud efter vores datter og knurrede så snart hun så,hende. Men det er helt væk nu, og de leger sammen dagen lang uden problemer.
Hun er meget "åben" og glad , men når der kommer fremmede, så bliver hun rigtig utryg og vi har 1 gang oplevet at hun gøede. Selvom det er SÅ sjældent hun gør. Vi er så ved hende når hun bliver utryg og giver hende godbidder når hun lader en fremmed som fx min mor osv nærme sig uden hun napper osv. Og det har hjulpet rigtig godt og kan mærke det bliver bedre og bedre.
Men vil hører om der er andre med sådan en blanding? Hvor store de er blevet osv ? Evt sygdomme man skal være mere obs på? Hun ligner sin far på en prik (chihuahua) så Cavalier størrelse bliver hun,nok aldrig 
jeg har faktisk sådan en blanding som du nævner 
min "lille" kira er nu 3 år til sommer....
hun er også meget nervøs når der kommer nogle... hun gør dog ikke, men går bare lidt væk... hun går selv hen til folk med det samme de sætter sig...
har aldrig oplevet at hun har snappet, eller prøvet på det....
det jeg fik besked på at jeg skulle være obs på var det racen cavalier kan lide af, nemlig ting med hjertet... men det har der slet ikke været noget af...
spørg endelig hvis der er mere 
og så lige et billede af hende
det er hende den hvide til højre 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld