"Snublekyse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.181 visninger
18 svar
18 synes godt om
5. april 2013

MorDk

En mor fra min FB havde oploaded et billede af sit barn med denne på. Jeg spurgte hvad det var for en hjelm for sys den lignede dem man giver "handicappede" på? Spurgte om det var en cykelhjelm? Men nej det er en slags "snublekyse" så de små pus ikke slår buler i hovedet når de skal lære at kravle og gå!

Personligt synes jeg det er noget fis  Og ungerne ser da ikke specielt kvikke ud med sådan en...  Men det er jo smag og behag.

Nogle der kender denne hjelm?

Hvad mener I om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Misscbn

MorDk skriver:

En mor fra min FB havde oploaded et billede af sit barn med denne på. Jeg spurgte hvad det var for en hjelm for sys den lignede dem man giver "handicappede" på? Spurgte om det var en cykelhjelm? Men nej det er en slags "snublekyse" så de små pus ikke slår buler i hovedet når de skal lære at kravle og gå!

Personligt synes jeg det er noget fis  Og ungerne ser da ikke specielt kvikke ud med sådan en...  Men det er jo smag og behag.

Hvad mener I om den?

Ej for den da 

det er da noget man bruger ved krampe anfald osv ikke bare fordi de skal lærer at gå

Anmeld

5. april 2013

bøllen

MorDk skriver:

Hvad mener I om den?

Jeg ville person aldrig give mit barn sådan en på, børn får skrammer og sådan er det.

Og jeg ville som dig tro den blev brugt til børn , hvor der er en specialt årsag. Hvor der er behov barnet bliver beskyttet mod skader ved f.eks anfald mm

Anmeld

5. april 2013

Janni.

Umiddelbart uden at kende hende, vil jeg da sige hun pakker sit barn ind i "vat"..

Hver sin smag heldigvis

Anmeld

5. april 2013

mth1987

Det er da for mærkeligt. det er efter min mening lige i overkanten. Det fair nok at beskytte sit barn, men det kan man ikk livet igennem og det ville nok heller ikk være sundt. De ska vel også lære at nogle ting gør ondt og vide at mor eller far trøster og så det godt igen  

og det er da også synd de ska rende rundt unødvendigt med en hjelm på knolden!!!!

Anmeld

5. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Børn ska da buler, ellers så er de da ik rigtig børn vh stine

Anmeld

5. april 2013

Lene Unik

Børn med en forholdsvis normal udvikling begynder jo først at rejse sig og eksperimenter med at gå når de er klar til det, og et par skrammer tager de ikke skade af.

Hvis man selv har det svært med de farer der er når de skal lære at gå, hvad så når de skal lære at cykle, bevæger sig ud i trafikken på egen hånd, eller andet farligt? Det er ikke muligt, eller nødvendigt at beskytte børn mod alt.

Anmeld

5. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ha ha! Jeg synes det er total til grin at bruge sådan en til sit barn

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

Det synes jeg alligevel er en tand for mærkeligt.

Anmeld

5. april 2013

Noahmor

MorDk skriver:

Hvad mener I om den?

Jeg ville aldrig give mit barn sådan en på. Min mor har arbejdet med handicappede i over 30 år, hvor flere af dem brugte noget lignende. Og hvis jeg mødte et barn med sådan en på, ville jeg automatisk tænke at barnet havde epilepsi eller andet handicap. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.