Jeg tør ikke føde igen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Karina84

Anonym skriver:

Fødte på Viborg.

Nej, der er alt for langt til Randers, og så skal alle scanninger også rykkes dertil, og det er alt for besværligt at komme dertil med offentligt transport.

Det gjorde og skal jeg ogsaa, altsaa her i Viborg, og jeg havde den bedste oplevelse, baade under og efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hov og vil saa sige at jeg følte at jeg var i super gode hænder, saa det hjælper selvfølgelig ogsaa paa at jeg er mere rolig.

Saa paa den maade, kan det jo ikke rigtig sammenlignes 

Det følte jeg overhovedet ikke. Følte mig dårligt behandlet og min JM var et mareridt.

Anmeld

5. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Tror du det?

Har bare hørt om så mange, hvor de bla har fået akut KS før, men ikke må få KS igen. Og at de bare prøver at påvirke en til at føde normalt.

Hvor langt er du? Synes du skal være meget ærlig overfor din JM, sig det påvirker dig meget! Det er jo heller ikke sundt for dig at gå rundt at være nervøs.
Måske KS er det rette for dig, måske en fødeplan er bedre....det synes jeg dig og din JM sammen skal finde ud af. Men ting er sikkert, de er nødt til at give dig ekstra tryghed gennem hele forløbet, for du er naturligvis meget nervøs.

Kæmpe kram herfra

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Hvor langt er du? Synes du skal være meget ærlig overfor din JM, sig det påvirker dig meget! Det er jo heller ikke sundt for dig at gå rundt at være nervøs.
Måske KS er det rette for dig, måske en fødeplan er bedre....det synes jeg dig og din JM sammen skal finde ud af. Men ting er sikkert, de er nødt til at give dig ekstra tryghed gennem hele forløbet, for du er naturligvis meget nervøs.

Kæmpe kram herfra

Jeg er "kun" i uge 14. Men har haft en del tanker om det lige siden jeg fandt ud af jeg var gravid, og det bliver bare værre dag for dag og uge for uge. Har været nødtil at snakke med lægen om en henvisning, og hun har så henvist til samtale med JM og fødselslæge. Har dog ikke hørt noget endnu. Men tænker også, at jeg er nødtil at få styr på det, selvom det er tidligt. For det bliver bare en lang graviditet ellers, og baby bliver jo også påvirket når jeg er ked, nervøs eller lign.

Anmeld

5. april 2013

Karina84

Anonym skriver:

Det følte jeg overhovedet ikke. Følte mig dårligt behandlet og min JM var et mareridt.

Okay, det er jeg ked af, det er virkelig slet ikke den oplevelse jeg havde sidst...

Jeg vil gerne fortælle mere om min oplevelse, og du maa gerne skrive til mig. Men ellers maa mit raad være at snakke med din JM om det. Denne gang har jeg ogsaa faaet en tid her om en maaneds tid, hvor vi snakker denne fødsel igennem. Saa jeg er mere rolig, HVIS nu vi skulle faa lyst til en 3'er. 

Det kunne jeg helt sikkert godt ha brugt sidste gang, jeg var saa dum ikke at ta imod tilbudet om at ringe ind og snakke med den JM som var der gennem den sidste del af fødslen (som sagt tog det mange timer). Det burde jeg nok ha gjort...

Men du skal nok blive mere rolig jo længere du komme hen 

Anmeld

5. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Tror du det?

Har bare hørt om så mange, hvor de bla har fået akut KS før, men ikke må få KS igen. Og at de bare prøver at påvirke en til at føde normalt.

du er i uge 14 og allerede meget bange... du har jo laaaaaaaang vej igen - det bliver da tortur for dig og gå og være bange så længe.

Syntes du skal som en anden skriver, tage en snak med jm, og virkeligt sætte ord på din frygt, som bare vokser og vokser.

Ved godt de helst ser en naturlig fødsel, men det er sgu urimeligt at be dig lade naturen gå sin gang, når det gik helt skævt sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.