Jeg tør ikke føde igen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
15 svar
11 synes godt om
5. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, sagen er den at det er gået op for mig, at jeg faktisk ikke tør føde igen.

Har hele tiden min søns fødsel i baghovedet, og generelt hele forløbet.

Jeg er generelt heller ikke tryg ved personalet på sygehuset efter sidst, skal til en samtale med JM og fødselslæge.

Men det gør mig bare ikke mere tryg.

Jo længere hen i graviditeten jeg kommer, jo mere bange bliver jeg.

Åh altså. Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, måske bare lufte ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

legetæppe

Hvorfor tør du ikke det? skete der noget til din søns fødsel ?

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

legetæppe skriver:

Hvorfor tør du ikke det? skete der noget til din søns fødsel ?

De beregnede termin næsten en måned forkert. Jeg kunne ikke producere "føde dygtige" veer, og de var ligeglad. Mit vand gik, men de var ligeglade.
Selve fødslen i sig selv, gik som den skulle, men han var helt blå da han kom ud, han kunne ikke trække vejret, jeg havde ikke fostervand da det jo var gået. Og han ville have været død hvis han havde lagt meget længere inde i maven.
Og det gør mig bare så frygteligt bange, jeg er bange for de ikke lytter, bange for babyen dør, bliver kvalt i et eller andet.
Jeg er simpelthen bare så bange, at jeg får det dårligt og kan næsten græde bare ved tanken om det.

Anmeld

5. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

De beregnede termin næsten en måned forkert. Jeg kunne ikke producere "føde dygtige" veer, og de var ligeglad. Mit vand gik, men de var ligeglade.
Selve fødslen i sig selv, gik som den skulle, men han var helt blå da han kom ud, han kunne ikke trække vejret, jeg havde ikke fostervand da det jo var gået. Og han ville have været død hvis han havde lagt meget længere inde i maven.
Og det gør mig bare så frygteligt bange, jeg er bange for de ikke lytter, bange for babyen dør, bliver kvalt i et eller andet.
Jeg er simpelthen bare så bange, at jeg får det dårligt og kan næsten græde bare ved tanken om det.

når du har sådan en historie i ryggen - så be om et ks.... det burde de da kunne forstå

Anmeld

5. april 2013

Baby2010/2013

Hvor er det da forfærdelig, at du har haft sådan en oplevelse! Hvor fødte du og er der et andet hopital du evt kunne føde på?

Vil ikke smutte uden at give dig et stort  og jeg er sikker på din næste fødsel nok skal gå super godt!

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

når du har sådan en historie i ryggen - så be om et ks.... det burde de da kunne forstå

Tror du det?

Har bare hørt om så mange, hvor de bla har fået akut KS før, men ikke må få KS igen. Og at de bare prøver at påvirke en til at føde normalt.

Anmeld

5. april 2013

Karina84

Jeg har og havde det paa samme maade, men det hjalp at snakke sidste fødsel igennem med min JM (havde en lang haard fødsel, som ikke gik saadan helt som man kunne ønske sig).

Jeg har termin paa søndag og er efterhaanden godt træt af at være gravid, men samtidig kan jeg stadig blive rigtig nervøs for fødslen.

Nu er jeg jo saa tæt paa, saa der er ikke saa meget at gøre andet end at evt. forklare personalet naar jeg kommer ind, at jeg maa sige hvordan jeg har det, hvis jeg kan. Ellers staar der vist lidt om det i min vandre-journal.

Her 2.gang ved man jo lidt mere hvad det handler om, saa det gør mig en smule rolig.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det var ogsaa for at sige at det hjælper at snakke med andre om det 

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Baby2010/2013 skriver:

Hvor er det da forfærdelig, at du har haft sådan en oplevelse! Hvor fødte du og er der et andet hopital du evt kunne føde på?

Vil ikke smutte uden at give dig et stort  og jeg er sikker på din næste fødsel nok skal gå super godt!

Fødte på Viborg.

Nej, der er alt for langt til Randers, og så skal alle scanninger også rykkes dertil, og det er alt for besværligt at komme dertil med offentligt transport.

Anmeld

5. april 2013

Karina84

Hov og vil saa sige at jeg følte at jeg var i super gode hænder, saa det hjælper selvfølgelig ogsaa paa at jeg er mere rolig.

Saa paa den maade, kan det jo ikke rigtig sammenlignes 

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Jeg har og havde det paa samme maade, men det hjalp at snakke sidste fødsel igennem med min JM (havde en lang haard fødsel, som ikke gik saadan helt som man kunne ønske sig).

Jeg har termin paa søndag og er efterhaanden godt træt af at være gravid, men samtidig kan jeg stadig blive rigtig nervøs for fødslen.

Nu er jeg jo saa tæt paa, saa der er ikke saa meget at gøre andet end at evt. forklare personalet naar jeg kommer ind, at jeg maa sige hvordan jeg har det, hvis jeg kan. Ellers staar der vist lidt om det i min vandre-journal.

Her 2.gang ved man jo lidt mere hvad det handler om, saa det gør mig en smule rolig.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det var ogsaa for at sige at det hjælper at snakke med andre om det 

Jeg hade en "lyn" fødsel. Blev sat igang med ve-drop og fødte på lige lidt over 3 timer. Var 0 cm åben da jeg fik droppet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.