sippedillen skriver:
Hej. Jeg var i scanning igår. Tidlig misdannelsesscanning hvor jeg var 15+1. Jeg spurgte så hvornår de kan se kønnet. Så sagde hun det kan vi måske få lov til allerede idag. Og hun var ret så overbevist om det er en lillebror vi skal have :-) self er det ikke 100% sikkert men hun turde godt vædde en lakrids på det :-) hihi hun har været i faget i mange år. Og den tap så virkelig tydelig ud også med mine øjne. Så tror meget på det- men self kan der ske fejl. Men i 20 uge kan chun i hvertfalde sidde 100% med sikkerhed. Men hun var rimelig overbevist med den tap hun så :-) så nu tænkes der i drengenavne. Vi har David på snart 7 år og Oliver på snart 2 år. Så de navne er jo lige som taget. I må meget gerne komme med forslag. Har selv skrevet et par stykker ned, men volferne have flere bud. Og evt meninger om navnene. David, Oliver, Andreas, David, Oliver, Alexsander, David, Oliver, Alexander, David, Oliver , Benjamin. David, Oliver , Benyamin, David, Oliver , Marcus David, Oliver , Noah David, Oliver , Simon David, Oliver , Shawn, David, Oliver, Xander, David, Oliver, Sean, David, Oliver, Tobias, David, Oliver, William