Hjælp med navn til Lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Mamalou

Jeg har selv en Villads, hvilket jeg også vil mene vil passe godt sammen med David og Oliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
sippedillen skriver:

Hej. Jeg var i scanning igår. Tidlig misdannelsesscanning hvor jeg var 15+1. Jeg spurgte så hvornår de kan se kønnet. Så sagde hun det kan vi måske få lov til allerede idag. Og hun var ret så overbevist om det er en lillebror vi skal have :-) self er det ikke 100% sikkert men hun turde godt vædde en lakrids på det :-) hihi hun har været i faget i mange år. Og den tap så virkelig tydelig ud også med mine øjne. Så tror meget på det- men self kan der ske fejl. Men i 20 uge kan chun i hvertfalde sidde 100% med sikkerhed. Men hun var rimelig overbevist med den tap hun så :-) så nu tænkes der i drengenavne. Vi har David på snart 7 år og Oliver på snart 2 år. Så de navne er jo lige som taget. I må meget gerne komme med forslag. Har selv skrevet et par stykker ned, men volferne have flere bud. Og evt meninger om navnene.       David, Oliver, Andreas,                                                             David, Oliver,  Alexsander,                                                        David, Oliver, Alexander,                                                            David, Oliver , Benjamin.                                                           David, Oliver , Benyamin,                                                           David, Oliver , Marcus                                                               David, Oliver , Noah                                                                  David, Oliver , Simon                                                                 David, Oliver , Shawn,                                                               David, Oliver,  Xander,                                                             David, Oliver,  Sean,                                                                 David, Oliver,  Tobias,                                                               David, Oliver,  William   

William er den jeg synes best om. men ellers så synes jeg at disse navne er flotte.

David, Oliver og Holger

David, Oliver og Knud

David, Oliver og Søren

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

David, Oliver og Benjamin.

Benjamin betyder "søn af højre hånd" på hebraisk. Har selv en Benjamin.

Anmeld

5. april 2013

sippedillen

Mine egne ynglings er: William, Simon, Benyamin og Noah

Anmeld

5. april 2013

MortilElias2010

Hej. Jeg var i scanning igår. Tidlig misdannelsesscanning hvor jeg var 15+1. Jeg spurgte så hvornår de kan se kønnet. Så sagde hun det kan vi måske få lov til allerede idag. Og hun var ret så overbevist om det er en lillebror vi skal have :-) self er det ikke 100% sikkert men hun turde godt vædde en lakrids på det :-) hihi hun har været i faget i mange år. Og den tap så virkelig tydelig ud også med mine øjne. Så tror meget på det- men self kan der ske fejl. Men i 20 uge kan chun i hvertfalde sidde 100% med sikkerhed. Men hun var rimelig overbevist med den tap hun så :-) så nu tænkes der i drengenavne. Vi har David på snart 7 år og Oliver på snart 2 år. Så de navne er jo lige som taget. I må meget gerne komme med forslag. Har selv skrevet et par stykker ned, men volferne have flere bud. Og evt meninger om navnene.       David, Oliver, Andreas,                                                             David, Oliver,  Alexsander,                                                        David, Oliver, Alexander,                                                            David, Oliver , Benjamin.                                                           David, Oliver , Benyamin,                                                           David, Oliver , Marcus                                                               David, Oliver , Noah                                                                  David, Oliver , Simon                                                                 David, Oliver , Shawn,                                                               David, Oliver,  Xander,                                                             David, Oliver,  Sean,                                                                 David, Oliver,  Tobias,                                                               David, Oliver,  William   

David, Oliver og Benjamin  af dem du selv har valgt at nedskrive. 

David, Benjamin og Elias 

David, Oliver og Noah er også super sødt.

David, Oliver og Casper

David, Oliver og Nicolas

David, Oliver og Bastian 

David, Oliver og Frederik

David, Oliver og Silas

David, Oliver og Marcus

David, Oliver og Christian

David, Oliver og Emil 

... 

Anmeld

5. april 2013

sippedillen

MortilElias2010 skriver:

David, Benjamin og Elias 

David, Oliver og Casper

David, Oliver og Nicolas

David, Oliver og Bastian 

David, Oliver og Silas

David, Oliver og Marcus

David, Oliver og Emil 

... 

Marcus er sødt. Silas er brugt af min mands søster. Hendes staves dog bare Zilas. Og Christian hedder min kusines dreng.

Anmeld

5. april 2013

sippedillen

MortilElias2010 skriver:

David, Benjamin og Elias 

David, Oliver og Casper

David, Oliver og Nicolas

David, Oliver og Bastian 

David, Oliver og Silas

David, Oliver og Marcus

David, Oliver og Emil 

... 

Elias har jeg været vild med længe men min mand kan bare ikke li det. Han synes det er (nu vil jeg ikke træde nogle over fødderne- men folk har jo heldigvis forskellige meninger) men han synes det er et Bøsse navn Og det samme med Gustav. SORRY er bestemt ikke for at træde på nogle !!!

Anmeld

5. april 2013

MortilElias2010

sippedillen skriver:

Elias har jeg været vild med længe men min mand kan bare ikke li det. Han synes det er (nu vil jeg ikke træde nogle over fødderne- men folk har jo heldigvis forskellige meninger) men han synes det er et Bøsse navn Og det samme med Gustav. SORRY er bestemt ikke for at træde på nogle !!!

Din mand er i sin ret til at tænke og føle som han vil, tager det ikke nært  Hvem ved hvilket køn min søn vil elske til den tid - og så er navnet jo ideelt, han bliver jo en rigtig mandemagnet i så fald at han er homoseksuel 

Anmeld

5. april 2013

sippedillen

MortilElias2010 skriver:

Din mand er i sin ret til at tænke og føle som han vil, tager det ikke nært  Hvem ved hvilket køn min søn vil elske til den tid - og så er navnet jo ideelt, han bliver jo en rigtig mandemagnet i så fald at han er homoseksuel 

efterArgoter min mening er det ikke navnet der gør det om man er til det ene eller det andet eller begge dele. Jeg ved egentlig ikke hvorfor han lige har svært ved og godtage lige de to navne. Har været vild med Elias lige efter jeg fødte den første. Ham havde jeg længe ønsket hans navn. Sagde altid at hvis jeg nogensinde fik en søn skulle han efter min mening hedde David. Jeg ved egentlig ikke lige hvorfår men har bare. Altid godt kunne li det navn. Heldigvis gav manden tilladelse til det hvis han så måtte bestemme navnet hvis det blev en pige. Men det blev en dreng så jeg fik min David :-)

Anmeld

5. april 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
sippedillen skriver:

Der er da nogle ret fine navne på din liste, især...

Alexander
Andreas
Tobias
Xander
Simon

Nogle andre forslag kunne være...
David, Oliver & Samuel
David, Oliver & Tristan
David, Oliver & Isak
David, Oliver & Zakarias
David, Oliver & Valdemar
David, Oliver & Sixten
David, Oliver & Victor
David, Oliver & Sebastian
David, Oliver & Magnus
David, Oliver & Jonathan
David, Oliver & Hayden
David, Oliver & Kjartan
David, Oliver & Joshua

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.