Afstemning - køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Clisolka

Vi fik kønnet at vide til MD-scanningen med min datter - vi var alt for nysgerrige og så giver det lidt ekstra i stedet for at sige "den". Jeg var 100 % sikker på det var en dreng, så jeg satte en middag på højkant med min svigermor - scanningen sagde en pige 

Denne gang vil vi også gerne vide det, jeg er alt for nysgerrig efter at vide om Isabella skal være storesøster til en lillebror eller lillesøster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

M (:

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Hos os var det hemmeligt indtil fødslen.. Jeg synes faktisk ikke det var så svært at holde spændingen ud (langt nemmere end for omgangskredsen), men det skyldtes måske, at vi til enhver tid kunne ombestemme os, hvis vi virkelig ville..

Anmeld

5. april 2013

Lilott

Vi har valgt at vide hvad køn vi skal have, da jeg ikke kun ville købe neutrale farver Jeg synes det er hyggeligt at jeg kan købe drengefarver i stedet for at gå efter noget som begge køn kan bruge (:

Anmeld

5. april 2013

MortilElias2010

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Har stemt JA ved vores første, som blev en dejlig dreng. Med nummer to er jeg i tvivl, har ikke talt med manden om det - men er også langt fra handling omkring bp pt. så heller ikke noget undervejs. Masser af tid. Kunne personligt nok godt tænke mig at holde det hemmeligt så det kommer som en overraskelse på dagen for babyens fødselsdag. Men om jeg magter at holde min nysgerrighed nede så længe - der tvivler jeg godt nok stærkt! Og hvis min mand vidste det ville jeg punke ham for det, så det ville ikke være så godt og han ville også fortælle det, han er elendig til at holde noget hemmeligt og det ville lyse ud af ham  Ej ved ikke hvad vi gør, men hold nu kæft hvor er jeg skruk pt. 

Anmeld

6. april 2013

Nadia&Daniel

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Laura var en (planlagt ) overraskel - vi kendte ikke kønnet før dagen hvor hun kom til verden ved planlagt kejsersnit  - min egen mavefornemmelse sagde PIGE, mens mange (incl. svigermor) gættede på DRENG

Næste bliver nok også en (planlagt ) overraskel

Anmeld

6. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Med min datter vidste vi det ikke. Det var super rart at gå og spekulere over det, og det var helt fantastisk for hendes far at være den, der fortalte mig, at hun var en pige.

Med min søn fik jeg kønnet at vide, da jeg stod og skulle flytte, og ikke ville tage alt pigetøjet med, hvis han var en dreng. Så det var 100% pga praktiske grunde.

Hvis jeg skulle have haft flere børn, ville jeg vælge ikke at kende kønnet igen

Anmeld

6. april 2013

Louise H.

Ved den første ville vi vide det og det vil vi også ved den næste. Hvis den næste så er en dreng og vi beslutter os for at få nr. 3, vil vi ikke vide det

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Monica P skriver:

Jeg skal til md-scanning den 17 april og JJJAAAA jeg vil meget gerne vide det, det er jeg alt for nysgerrig til at lade min næse gå forbi

Monica

Det skal jeg også, og vi vil også gerne vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.