Afstemning - køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du have dit barns køn at vide, eller skal det være en overraskelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.073 visninger
17 svar
2 synes godt om
5. april 2013

Bech19

Jeg er selv i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Lotus86

Med den første var vi enige om, at vi gerne ville vide det, nu er jeg gravid igen, og min kæreste har hele tiden sagt, at han ikke vil vide det, men det vil jeg altså gerne, så nu er jeg ved at overtale ham (hvilket vidst også er lykkedes) Men jeg ahr det bare sådan, at til fødslen, der tror jeg næppe man tænker over kønnet, der er man så opslugt at selve fødslen, og barnet der kommer ud, så vil jeg hellere forære mig selv den ekstra oplevelse det er, at få kønnet af vide, jeg var SÅ spændt da jeg skulle scannes sidst, og jeg synes det var kæmpe stort at få det af vide

Anmeld

5. april 2013

optimistmor

har stemt ja. hvilket vil gælde mit næste barn. den lille spire jeg har i dag var det hele ukendt til han blev født. til trods for min søster(som var med til scanninger) var ekstremt nysgerrig hihi

Anmeld

5. april 2013

Lusi

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Første gang ville vi ikke vide det. Jeg synes det var SÅ fedt ikke at vide det virkelig spændende at ligge der og føde og være spændt på, hvad der kom ud. (Endte dog så med kejsersnit)

2. Gang ville vi vide det og det kunne KUN gå for langsomt
Fik det så allerede afvide i uge 15, da jeg skulle til moderkage biopsi..

Vi fik en af hver

Anmeld

5. april 2013

Troldemommi

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Jeg skal til md-scanning den 17 april og JJJAAAA jeg vil meget gerne vide det, det er jeg alt for nysgerrig til at lade min næse gå forbi

Monica

Anmeld

5. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde begge gange valgt IKKE at vide kønnet. Det er en naturens små hemmeligheder og synes bare, at det var fantastisk først, at vide det da jeg havde født. Det var i øvrigt begge gange min mand som så kønnet.

Anmeld

5. april 2013

Silas&Mille

Første gang ville jeg ikke vide det, det skulle være en overraskelse. Kæresten ville gerne have vidst til, men jeg skar igennem og fik min vilje. Der gik faktisk et helt kveter efter Silas var blevet født inden vi overhovedet tænkte på at kigget efter kønnet. Sygehus personalet troede vi vidste det på forhånd så de havde ikke kigget efter da han kom ud Han er født på Hudiksvall Sygehus i Sverige.

Anden gang fik kæresten så lov at bestemme og vi fik kønnet af vide til MD scanningen. Vi fik en pige, Mille

Skal vi have en 3'er regner jeg også med at vi vil vide kønnet

Anmeld

5. april 2013

-Sigrid-

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Første gang ville jeg ikke vide det i starten, men så blev jeg ved med at drømme at "den" var en pige, og kunne ikke få mig til at kalde min baby for den når jeg nu vidste at det var en pige. Så jeg fik efter 10 ugers plageri overtalt min mand.

Næste gang vil vi nok ikke vide det, men hvis jeg er helt sikker på at det er en lille dreng/pige gør vi måske samme nummer igen? 

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Kan godt forstå dig. Vi vidste ikke hvilke køn det blev første gang. Synes det var en super dejlig overraskelse man gik og ventet på. Men når jeg engang skal være gravid igen er jeg ikke sikker på jeg kan vente. Men hvis vi får det afvise kunne vi godt finde på at holde det hemmeligt for omverden.. 

Anmeld

5. april 2013

simone_jacobsen

Bech19 skriver:

Jeg er selv i tvivl...

Jeg har altid sagt, at jeg bestemt ikke skulle vide det, men efter vi var til NF og ude og kigge lidt tøj blev ve enige om, at vi gerne ville vide det da man intet neutralt tøj kan få og så ville vi gerne gøre værelset klart. Det var den bedste beslutning vi kunne træffe, da alt syntes uoverskueligt lige efter at være kommet hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.