Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: Tusind tak fordi vi har været i behandling giver klinikken to scanninger. sidst jeg blev scannet var 9+2 og mistede 9+3 sidst jeg var gravid, så derfor ville de godt se mig igen inden NF, så det er dejligt altid skønt at se baby
Tusind tak fordi vi har været i behandling giver klinikken to scanninger. sidst jeg blev scannet var 9+2 og mistede 9+3 sidst jeg var gravid, så derfor ville de godt se mig igen inden NF, så det er dejligt altid skønt at se baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du fin, maven skal nok blive stor og rund
Dejligt med en god skanning, det er så skønt at se den lille spjætte og sprælle løs derinde
Kris89 skriver: så nåede vi 11+2var til sidste scanning på klinikken igår hvor baby ikke var helt samarbejdsvillig... hver gang den skulle måles skulle den da lige flyve rundt så fantastisk...allerede 4,4 cm. synes også jeg begynder at få lidt mave (ja ja nok ren indbildning eller oppustethed, men jeg nyder det alligevel) er heller ikke sikker på om den egentlig er blevet større end billedet tager 6+.ikke mindst de voksende babser... hold da op kæresten klager heller ikke lige et billede af maven . glæder mig sådan til NF på onsdag d. 10-41 billede 11+22 billede 6+4
så nåede vi 11+2var til sidste scanning på klinikken igår hvor baby ikke var helt samarbejdsvillig... hver gang den skulle måles skulle den da lige flyve rundt så fantastisk...allerede 4,4 cm. synes også jeg begynder at få lidt mave (ja ja nok ren indbildning eller oppustethed, men jeg nyder det alligevel) er heller ikke sikker på om den egentlig er blevet større end billedet tager 6+.ikke mindst de voksende babser... hold da op kæresten klager heller ikke lige et billede af maven . glæder mig sådan til NF på onsdag d. 10-41 billede 11+22 billede 6+4
Du er da en smækker-lækker landmand
Hvor er maven flot!
Nessie skriver: Hvor er du fin, maven skal nok blive stor og rund Dejligt med en god skanning, det er så skønt at se den lille spjætte og sprælle løs derinde
-Sigrid- skriver: Du er da en smækker-lækker landmand Hvor er maven flot!
Kris89 skriver: Tusind tak søde hvor er du sød Det går stærkt nu
Tusind tak søde hvor er du sød Det går stærkt nu
Helt vild, du er jo mor om et halvt år!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128