11+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
16 svar
15 synes godt om
4. april 2013

Kris89

så nåede vi 11+2

var til sidste scanning på klinikken igår hvor baby ikke var helt samarbejdsvillig... hver gang den skulle måles skulle den da lige flyve rundt så fantastisk...

allerede 4,4 cm.

synes også jeg begynder at få lidt mave (ja ja nok ren indbildning eller oppustethed, men jeg nyder det alligevel) er heller ikke sikker på om den egentlig er blevet større end billedet tager 6+.

ikke mindst de voksende babser... hold da op kæresten klager heller ikke

lige et billede af maven . glæder mig sådan til NF på onsdag d. 10-4

1 billede 11+2
2 billede 6+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

BigHope13

Maven er da vokset hvor ser du fin ud
og dejligt at se den lille livlige bebs. der ikke noget bedre

Anmeld

4. april 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Maven er da vokset hvor ser du fin ud
og dejligt at se den lille livlige bebs. der ikke noget bedre

tusind tak

ja tror det der 6+ er oppustethed, men er ret sikker på det er bebs der kigger ud nu i hvert fald lidt

det er simpelthen fantastisk at se den plaske rundt... har også sagt at jeg tror den allerede er mere glad for vand end min mand

sidst vi blev scannet hørte vi hjertelyd også...

ihh... kunne bare sidde koblet til en skærm konstant og se den tumle rundt og vokse

Anmeld

4. april 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

tusind tak

ja tror det der 6+ er oppustethed, men er ret sikker på det er bebs der kigger ud nu i hvert fald lidt

det er simpelthen fantastisk at se den plaske rundt... har også sagt at jeg tror den allerede er mere glad for vand end min mand

sidst vi blev scannet hørte vi hjertelyd også...

ihh... kunne bare sidde koblet til en skærm konstant og se den tumle rundt og vokse

Ja jeg går også selv med en kæmpe luft ballon på maven men man kan tydelig mærke i starten det er luft men i løbet af den sidste uge her uge 9 er min ved at være mere hård i siderne( er overvægtig, så blæver er der nok af)

Men din mave ligner nu også en fin begyndende baby hule

ja hvis man kunne kigge ind når man ville tror jeg ikke jeg fik lavet andet indtil fødslen. har selv været til scanning idag og det jp fantastisk at se dem sprælle rundt derinde det bliver meget mere virkeligt. Bliver spændende når man kan begynde at mærke det.

Anmeld

4. april 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ja jeg går også selv med en kæmpe luft ballon på maven men man kan tydelig mærke i starten det er luft men i løbet af den sidste uge her uge 9 er min ved at være mere hård i siderne( er overvægtig, så blæver er der nok af)

Men din mave ligner nu også en fin begyndende baby hule

ja hvis man kunne kigge ind når man ville tror jeg ikke jeg fik lavet andet indtil fødslen. har selv været til scanning idag og det jp fantastisk at se dem sprælle rundt derinde det bliver meget mere virkeligt. Bliver spændende når man kan begynde at mærke det.

ja glæder mig sindsygt til man kan mærke baby

Anmeld

4. april 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ja glæder mig sindsygt til man kan mærke baby

Ja det bliver en dejlig beskæftigelse at mærke der liv derinde hver dag vi må vente i spænding

Anmeld

4. april 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ja det bliver en dejlig beskæftigelse at mærke der liv derinde hver dag vi må vente i spænding

ske man bliver helt vant til ventetid til sidst for nu sys jeg godt nok det er hårdt

Anmeld

4. april 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ske man bliver helt vant til ventetid til sidst for nu sys jeg godt nok det er hårdt

Tihi ja det ikke lutter lagkage at være gravid, Pyha masser af ventetid og bekymringer men hvor er det bare det hele værd når man ser hvad det bliver til på de fine scanninger

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Sikke dejligt, krydser for en god scanning til nf
Var der grund til du blev scanner i dag eller var det bare hygge dejligt det ihvertfald gik godt

Og man kan da godt se du ligesom buler lidt mere på det nederste, ikke så meget men det begynder ko også snart at gå stærkt

Stort tillykke med den lille i maven

Anmeld

5. april 2013

Kris89

Maja84 skriver:

Sikke dejligt, krydser for en god scanning til nf
Var der grund til du blev scanner i dag eller var det bare hygge dejligt det ihvertfald gik godt

Og man kan da godt se du ligesom buler lidt mere på det nederste, ikke så meget men det begynder ko også snart at gå stærkt

Stort tillykke med den lille i maven

Tusind tak

fordi vi har været i behandling giver klinikken to scanninger. sidst jeg blev scannet var 9+2 og mistede 9+3 sidst jeg var gravid, så derfor ville de godt se mig igen inden NF, så det er dejligt

altid skønt at se baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.