6 mdr. og sover meget lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

sandramor

MorDk skriver:

Min datter er 6 mdr. gammel og hun sover meget lidt om natten. Hun vågner hele tiden. Enten vil hun ammes eller også ligger hun bare og "råber" og "pludre"  Mor er TRÆT!

Om dagen har hun altid sovet super godt. Men lige for tiden sover hun max 30 minutter så vågner hun op igen... Hun er vågen 1 time MAX og så virker hun træt igen... og lægges... Nogle dage er hun sgu vågen 5-6 timer i streg?!  Er det normalt? Ikke at det gør noget, men tænker bare får hun søvn nok?

Andre hvis 6 mdr's holder fest om natten?

Åårh ja den fase kan jeg så også godt huske
Puuh da var mor her også træt.com!!!

Det var også omkring de 6 mdr kan jeg huske.... Hun ku vågne op til 5 gange om natten og om dagen sov hun måske 2 timer fordelt på hele dagen.... Tror det varede omkring en måned så vendte det igen

Så jaah det er vidst bare at holde ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Mettefpigen

Det er jo meget forskelligt hvordan børn sover.... Her var det sådan de første 6 måneder.... Da sov han ca 6 timer i døgnet, og det få timer om natten... Sad tit oppe fra kl 2 til kl 6....

Anmeld

4. april 2013

MorDk

sandramor skriver:

Åårh ja den fase kan jeg så også godt huske
Puuh da var mor her også træt.com!!!

Det var også omkring de 6 mdr kan jeg huske.... Hun ku vågne op til 5 gange om natten og om dagen sov hun måske 2 timer fordelt på hele dagen.... Tror det varede omkring en måned så vendte det igen

Så jaah det er vidst bare at holde ud

Håber snart det vender!!

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Det er jo meget forskelligt hvordan børn sover.... Her var det sådan de første 6 måneder.... Da sov han ca 6 timer i døgnet, og det få timer om natten... Sad tit oppe fra kl 2 til kl 6....

Jeg ved jeg ikke skal klage *S* Men sys det er super hårdt lige pt.

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Tror, det er meget normalt..

Mine to har været meget forskellige mht. det med at sove, men jeg synes godt, jeg kan huske, at der sker en forandring/udvikling omkring de 6 mdr... 

Nu kommer jeg selvfølgelig med et råd, selvom du vist ikke har bedt om det  Men sover hun i lys om dagen? For ellers er det med døgnrytmen altså sværere..

håber, snart du kan få noget mere søvn!

Om hun sover med lys? Øhh ja det vil jeg mene. Hun står ude på altanen uden noget hen over... og sover hun inde er der også lyst (altså ingen gardiner eller lign trukket for)

Når hun bliver lagt til natten... ja så er det jo ikke mørkt udenfor og vi har ingen mørklægningsgardiner

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Tanja. skriver:

Sådan var Liam fra 5 1/2 mdr - 8- 1/2 mdr ca. så sov han godt i halvanden måned og nu er vi igen oppe meget om natten pga han er begyndt og få tænder

Det er jo på det tidspunkt(6/7 mdr-8/9 mdr) at seperationsangst fasen ligger så det er bare og holde ud selvom det er møg hårdt

Oh yes. Sys allerede hun så småt er begyndt nu. Hvis jeg lægger hende på gulvet og lige går el.lign så HYLER hun op eller hvis hun sidder hos andre end mig så er hun ved at vride halsen af led for at "tjekke" hvor jeg er ♥

Anmeld

4. april 2013

Mettefpigen

MorDk skriver:

M

Jeg ved jeg ikke skal klage *S* Men sys det er super hårdt lige pt.

Man skal have lov til at klage ;-) det er pisse hårdt!!

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Man skal have lov til at klage ;-) det er pisse hårdt!!

Ja bare engang imellem  Men jeg skal bestemt ikke klage for hun har været så "medgørlig" fra dag 1!

Men det er rart nu hvor vi har en søn som i dén grad er "selvstændig"  Pyyyha det trækker tænder ud!

Anmeld

4. april 2013

Koen.

MorDk skriver:

Oh yes. Sys allerede hun så småt er begyndt nu. Hvis jeg lægger hende på gulvet og lige går el.lign så HYLER hun op eller hvis hun sidder hos andre end mig så er hun ved at vride halsen af led for at "tjekke" hvor jeg er ♥

Det er sødt de er så obs på en MEN kan dælme os være træls og skal slæbe dem med alle steder for de ikke hyler

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Tanja. skriver:

Det er sødt de er så obs på en MEN kan dælme os være træls og skal slæbe dem med alle steder for de ikke hyler

Ohhh yes... jeg kan bliver helt BIMS engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.