Er der nogen, udover Simon, der endnu ikke spiser rugbrødder? Eller gnaver frugt, grøntsagsstænger, ostehaps? Simon æder grød og gennemblendet mad... Havde netop tænkt at NU skulle det være; jeg ville indføre rugbrødshapsere - og så blev han syg, og har nægtet alt andet end mme i en uge. Nu spiser han igen, men det er ligesom om vi er fuldstændig ude af rytme. Så Simon æder grød med blendet frugtmos. Suk! :$ Og jeg er helt uinspireret også... har netop læst jeres "maddage" igennem, og tænker bare at det kan jeg ikke overskue... Føler mig lidt som en rådden mor når jeg ikke engang kan lære mit barn at spise rigtig mad.. :( Han har heller aldrig fået det samme som os til aften. Er helt på skideren der, synes jeg - ser I, vi spiser f.eks. aldrig kogte kartofler (som jo nemt lige kan moses til barnet), og når vi får ris eller pasta er det næsten altid med noget rimelig spicy tilbehør... det er vel ikke så smart for lille Simons mavse med chili? Hmm, vi må vel bare skrue lidt ned for chilien, og spise noget mere "almindeligt" mad? Eller hva'? Igår fik vi f.eks. en nudelsalat og noget oksekød - det kan man jo ikke lige mose til ham... ork, tror jo længere jeg trækker det, des sværere bliver det for mig at komme igang. Godt han snart skal i vuggestue - så får han da noget varieret mad dér.........
Anmeld