Jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Har Jeres forældre været gode til at vise kærlighed til Jer ?

Med ord... verbalt...

Er I  gode til at vise følelser?

Min mor har <3

"jeg elsker dig" og "du er mit livs solstråle" og "mine børn betyder alt i verden"

hun har givet kærlighed til os hver dag, og det har ikke været materielt for det har hun ikke haft råd til... Men vi har aldrig været i tvivl om hun har elsket os

Jeg er nok lidt dårligere til at vise følelser over for nogle, men kun de negative følelser... Jeg giver masser af kærlighed til dem jeg mener der skal have det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

khaleesi

Ja, min mor sagde det hver eneste dag, og jeg har altid fået en masse kysser og krammer af hende, selv i mit voksenliv. Hun er en meget kærlig mor 

Jeg er selv blevet en utrolig kærlig mor, jeg går i min mors forspor og folk kan godt kommentere på at jeg "giver min dreng for meget kærlighed" meeen.. det kan man ikke efter min mening 

Anmeld

4. april 2013

LilleLene

Rikke S skriver:

Sådan har det også altid været i min familie, og det er også en del af mine drenges faste putteritual, at jeg siger "jeg elsker dig" inden jeg lukker døren . Ligesom min mand og jeg også siger det til hinanden, inden vi skal sove og inden vi kører på arbejde (man kan jo aldrig vide om der sker en ulykke og man ikke får mulighed for at sige/høre det igen).

Sørger ligeledes for masser af kram og kæl i løbet af dagen - det kan man ikke få for tit .

præcis det sammen gør mig og min kæreste

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Nope, min mor har aldrig sagt det til mig. Ihvertfald ikke siden jeg kan huske. Men hun har også haft en barndom som ingen burde have. Så har i mine teenager liv været meget ked over det, og troede ikke at hun elskede mig. Men efter jeg er blevet voksen ved jeg godt at hun elsker mig overalt. Hun kan bare ikke sige det med ord.

Men går selv meget op i at udtrykke mig overfor mand og barn. Og siger gerne hver dag at jeg elsker dem. Min søn gør jeg hver aften når jeg putter ham.

Tak til alle for svar

Jeg kan genkende mig selv og min mor her.....

Kan du sige til din mor, at du elsker hende?

Jeg sagde det igår, det var faktisk svært...men det lykkedes

Hun svarede:" det gør jeg også"

Det var dejligt

Men jeg vil "presse hende mere"

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Nej, min mor har sagt: Jeg elsker dig, en enkelt gang i løbet af mine 34 år og har savnet at have en mor jeg 100% viste at hun ville mig. Men arbejdet kom og kommer altid i første række. 

Jeg er helt sikkert gået i den anden grøft og har fundet en mand der står ved sine følelser, bliver rørt og som fortæller vores søn Elias at han elsker ham - jeg har haft svært ved følelser, jeg vil vildt gerne vise dem og har let til tårer men har haft det svært med at fortælle - men jeg har med tide lært at det IKKE er en svaghed men en STYRKE. Og hver dag får min søn ord og kys, kram fra os begge - for han skal IKKE mangle noget! Som jeg føler jeg gjorde, gør fra tid til anden! Og karrieren vil aldrig komme først! 

Du har ret - Karrieren må aldrig komme først!

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Crista Larsen skriver:

Mine forældre sagde aldrig at de elskede mig eller at de elskede tiden sammen med mig. Dette satte sine spor, især i mine teenage-år. Da jeg hverken havde selvværdet eller selvtilliden i orden. Og da jeg ikke havde det, måtte jeg skabe opmærksomhed på en anden måde og det blev ikke på den gode måde!

Jeg er dog blevet klogere senere, heldigvis

I dag har jeg en skøn datter, på 3½ år. Jeg synes, det er rigtig vigtigt at, jeg får sagt til min datter, hvor højt jeg elsker hende, HVER DAG! Og at jeg nyder og elsker, at snakke, putte, læse, spille, tegne eller hvad vi nu laver, når vi er sammen!

Det er vigtigt for mig at, min datter ved at, hun er god nok som hun er og at der ikke er nogen der skal lave om på det.

Min kærlighed er grænseløs til min datter!

Jeg elsker dig, Tess Tess

Jeg manglede også at få at vide at de elskede mig, da jeg var teenager.

Anmeld

5. april 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Har Jeres forældre været gode til at vise kærlighed til Jer ?

Med ord... verbalt...

Er I  gode til at vise følelser?

Jeg har altid følt mig elsket, både af min mor og min far.. Min mor har aldrig været god til at fortælle mig det, men jeg har altid vidst hvor meget hun holdt af mig, hvorimod min far har været god til at fortælle det..

Selvom Anthon kun er 14 dage gammel siger jeg det tit til ham, altid inden han skal sove og det bliver også en fast del af putteritualet når vi kommer dertil engang

Anmeld

5. april 2013

lycly

Mine forældre har altid været gode til at vise os at de elsker os. Både i deres handlinger og deres ord
Vi har altid krammet og kysset i vores familie og mine forældre har altid prioriteret os fremfor alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.